لزوم شناسایی و ثبت دارایی‌های شهرداری بروجن

رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای اسلامی شهر بروجن گفت: شناسایی و ثبت دارایی‌های شهرداری و گرفتن سند ملکی از اقدامات مهم شورای اسلامی شهر بروجن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نجمه کرم‌پور امروز _سه‌شنبه بیست و دوم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بودجه شهرداری بروجن در سال‌جاری ۶۱۰ میلیارد ریال مصوب شد که نسبت به ۳۵۰ میلیارد ریال سال گذشته رشد ۷۵ درصدی دارد.

وی افزود: شناسایی و ثبت دارایی‌های شهرداری و گرفتن سند ملکی از اقدامات مهم شورای اسلامی شهر بروجن در یک سال گذشته با هدف حفظ اموال شهرداری امری ضروری است که بادی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شود.

رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای اسلامی شهر بروجن تصریح کرد: جداسازی سیستم آب آشامیدنی از فضای سبز، تحویل ۳۳۰۰ متر زمین از راه و شهرسازی برای ساخت مجموعه فرهنگی شهرک فاطمیه، پیگیری برای انتقال میدان‌های میوه و تره‌بار و عرضه دام زنده به خارج از شهر و تهیه طرح جامع گردشگری سیاسرد از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار شورای اسلامی بروجن در یک سال اخیر است.

وی گفت: تمام برنامه‌های اجرایی شورای اسلامی شهر بروجن با رعایت عدالت اجتماعی و توجه بیشتر به مناطق کمتر توسعه‌یافته در این شهر پیگیری و اجرا می‌شود تا رفاه تمام شهروندان به یک اندازه تأمین شود.

کد خبر 604891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.