استقرار ۱۳۰۰ پایگاه «شور عاطفه‌ها» در استان یزد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: ۱۳۰۰ پایگاه «شور عاطفه‌ها» کمیته امداد استان یزد هدایای نیکوکاران را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر سلمانی محمدآبادی ظهر امروز سه‌شنبه _ بیست و دوم _ در نشست بررسی مراسم شور عاطفه‌ها در یزد با اشاره به برگزاری رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در سراسر کشور، اظهار کرد: ۱۳۰۰ پایگاه شور عاطفه‌ها کمیته امداد استان یزد هدایای نقدی و غیرنقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

وی افزود: پویش «شور عاطفه‌ها» و دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران، بیست و سوم و بیست و چهارم شهریورماه در محل پایگاه‌های سطح شهر، بیست و پنجم شهریورماه در محل مصلی‌های نماز جمعه و در روز یکشنبه دهم مهرماه در سطح مدارس برگزار می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان در قالب پویش «شور عاطفه‌ها» مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته مردم نیکوکار و خیراندیش یزدی ۶۵ میلیارد ریال به پویش «شور عاطفه‌ها» کمک کردند، تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای سهولت در پرداخت کمک‌ها درنظر گرفته شده است.

کد خبر 604865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.