درآمد فروش املاک شهرداری برای توسعه اردبیل هزینه می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در جلسه امروز مجوز بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان از فروش املاک شهرداری توسط اعضای شورای ششم شهر تصویب شد که درآمد حاصل فروش این املاک، صرف توسعه و آبادانی شهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد انصاری امروز _سه‌شنبه بیست و دوم شهریورماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل در راستای تصویب مجوز فروش املاک و مستغلات شهرداری اردبیل و هزینه آن برای توسعه و آبادانی شهر، اظهار کرد: هیچکدام از کارمندان شهرداری و اعضای شورای ششم شهر و خانواده درجه یک این افراد (پدر، مادر، خواهر، مادر، همسر، پدر همسر و …) حق شرکت در مزایده‌های شهرداری اردبیل را ندارند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مجوز بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان از فروش املاک شهرداری توسط اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شد که درآمد حاصل از فروش این املاک، صرف توسعه و آبادانی شهر خواهد شد.

حبیب فتحی، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در خصوص صدور مجوز فروش املاک و مستغلات شهری توسط شهرداری اردبیل، اظهار کرد: شهردار اردبیل به موضوعات فروش املاک و مستغلات شهرداری از طریق مزایده اشراف کامل دارد و از زحمات صادقانه شهردار اردبیل قدردانی می‌کنم.

وی افزود: موافق کلیات لایحه فروش برخی از املاک و مستغلات شهرداری و هزینه برای توسعه و آبادانی شهر هستیم تا شاهد پیشرفت و توسعه شهر باشیم.

زهرا قدیمی، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با اشاره به به وجود برخی ایرادهای همیشگی در گزارش حساب‌رسی شهرداری اردبیل در سال‌های گذشته، اظهار کرد: این ایرادها توسط شرکت‌های حساب‌رسی برای شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود و در هیچ سالی این ایرادها کاهش نداشته است.

وی اضافه کرد: همکاری مالی شهرداری به جای اینکه به فکر رفع این نواقص باشد، ایرادها را توجیه می‌کنند و هیچ همکاری با شرکت‌های حساب‌رسی جهت مرتفع کردن مشکلات مالی ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: برخی از کارمندان مالی شهرداری قضیه حساب‌رسی را با بازرسی تلفیق می‌کنند و به صورت شفاف همکاری نکرده یا مایل به همکاری نیستند که انتظار داریم این ایرادها و نواقص به حداقل برسد.

کد خبر 604862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.