آغاز طرح جامع ساماندهی معابر شهری میبد

شهردار میبد با بیان اینکه این شهر دارای ویژگی‌های بسیار شاخص و منحصربه‌فرد تاریخی و فرهنگی است، گفت: طرح جامع ساماندهی معابر شهری میبد آغاز شده است.

مجید بهارستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه میبد شهری تاریخی با قدمتی بالغ بر هفت هزار سال است، اظهار کرد: این شهر یکی از زیباترین شهرهای تاریخی کشور و جهان به حساب می‌آید و آثار تاریخی آن در نمونه خود کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است.

وی افزود: شهرداری میبد به صورت ویژه و با توجه به شاخصه‌های انحصاری این شهر تلاش کرده است تا خدمات ارائه شده بهترین و بالاترین کیفیت را داشته باشد.

شهردار میبد با بیان اینکه احداث جداول در معابر سطح شهر به عنوان مراحل اولیه ساماندهی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: روند اجرایی عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر با اجرای اقدامات مربوط به جدول‌گذاری آغاز شده است.

بهارستانی تصریح کرد: این طرح با هدف ساماندهی معابر سطح شهر، زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول حاشیه خیابان‌های شهر همسو با نیاز شهر و شهروندان در سطح معابر ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: از جمله معابری که پروژه بهسازی آن در دستور کار قرار گرفته است، خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل میدان جوان تا میدان ولیعصر (عج) است و ایجاد پارکینگ‌های جزیره‌ای، جدول‌گذاری حاشیه خیابان، ایجاد رفیوژ میانی، نصب و اجرای پایه‌های روشنایی از جمله اقدامات انجام شده است.

کد خبر 604845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    باسلام ایکاش فکری برای آسفالت کوچه ی فرهنگیان 6 شهرک شهدای میبد پس از چند بار تذکر میشد،،،!!!!!