حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرضا/سوختن ۱۰ هزار لیتر بنزین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ هزار لیتر بنزین در حادثه حریق شهرک صنعتی شهرضا، طعمه حریق شد اما با اقدام به موقع از سرایت آتش به کارخانه‌های مجاور پیشگیری به عمل آمد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۹:۰۴ صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم شهریورماه_ حریق گسترده و انفجار در یک واحد تولیدی چسب در شهرک صنعتی سپهرآباد شهرضا به سازمان آتش‌نشانی گزارش شد.

وی با بیان اینکه درپی حادثه مذکور یک انبار دارای بشکه‌های غیراستاندارد بنزین طعمه حریق و منفجر شد، افزود: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی‌های شهرضا، سپهرآباد، شهرک رازی و شهر گلشن به همراه دو دستگاه تانکر آب، به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه حریق مذکور با تلاش ۹ دستگاه آتش‌نشانی پس از ۴۵ دقیقه مهار شد، تصریح کرد: درپی این حادثه دو دستگاه خودرو دچار خسارت و ۱۰ هزار لیتر بنزین طعمه حریق شد.

وی با بیان اینکه با اقدام به موقع از سرایت آتش به کارخانه‌های مجاور جلوگیری و ایمن‌ساز، محل انجام شد، تصریح کرد: نگهداری سوخت مغایر اصول ایمنی است و همواره به شهرک‌های صنعتی توصیه شده است که سیستم‌های اطفای حریق پیش‌بینی کنند. با توجه به گرمای هوا امکان وقوع آتش‌سوزی در انبار وجود دارد و واحدهای تولیدی ملزم به الزامات ایمنی در انبارها هستند.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: با توجه به رخ دادن اتفاقات مشابه طی مدت اخیر، به واحد صنعت و معدن، شرکت‌های شهرک صنعتی و اتاق اصناف اعلام شد که موظف هستند، همه واحدهای صنعتی، صنفی و کارگاه‌ها موارد ایمنی را در دستور کار قرار دهند و نواقص موجود شناسایی و رفع شود.

وی با بیان اینکه حادثه خسارت مالی داشت، ادامه داد: حادثه مذکور خسارت جانی نداشت.

کد خبر 604829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.