۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
ورود اسکوترهای باربر به جهان

نوع جدیدی از اسکوترهای دوستدار محیط زیست به‌زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد که از یک صندلی برای نشستن و سبدی برای حمل وسایل برخوردار خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سازنده اسکوترهای برقی Razor از تولید نوع جدیدی از مدل‌های دوستدار محیط زیست خبر داده است که از یک صندلی برای نشستن و سبدی برای حمل وسایل برخوردار خواهند بود. در نتیجه کاربران می‌توانند در صورت تمایل یا ابتلا به اختلالات حرکتی، به صورت نشسته با این اسکوترها به عبور و مرور بپردازند و کیف یا سایر وسایل خود را نیز برای راحتی بیشتر در سبد تعبیه شده در قسمت پشتی صندلی قرار دهند.

سازندگان اسکوتر باربر جدید از قدرت هزار واتی موتور آن خبر داده و مدعی شده‌اند اسکوترهای دوستدار محیط زیست Razor قابلیت افزایش سرعت حرکت تا ۳۲ کیلومتر بر ساعت را دارد، ضمن این‌که کاربران می‌توانند مسیری ۲۶.۷ کیلومتری را با آن‌ها سپری کنند.

ورود اسکوترهای باربر به جهان

چرخ‌های اسکوترهای باربر جدید قطری ۴۰۶ میلیمتری دارد و نسبت به سایر اسکوترها، دارای تایرهایی بسیار عریض است که این قابلیت امکان حرکت راحت را روی سطوح ناهموار برای کاربران فراهم می‌آورد. باطری ۴۶.۸ ولتی لیتیوم-یونی این اسکوترها از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند ۵۰ دقیقه بدون توقف حرکت کند. از دیگر قابلیت‌ها و تجهیزات اسکوتر باربر می‌توان به وجود ترمز دیسکی عقب، یک چراغ ال‌ای‌دی روشن و چراغ ترمز برای افزایش قابلیت دیده شدن کاربر اشاره کرد، ضمن این‌که صفحه‌ای نیز برای نمایش سرعت و عمر باطری روی آن نصب خواهد شد.

اسکوتر برقی باربر Razor مانند اسکوترهای قبلی این شرکت، قابلیت تاشدگی را دارد و به کاربران امکان تنظیم صندلی را برای استفاده هر چه راحت‌تر می‌دهد. سرعت این اسکوترها بسیار بالاتر از انواع قدیمی است و در ضمن، باطری آن‌ها طول عمر بیشتری خواهد داشت.

تولیدکنندگان اسکوترهای Razor امیدوار هستند که با ورود نوع باربر و صندلی‌دار آن‌ها، افراد بیشتری را به سمت رفت‌وآمد از طریق این وسایل نقلیه پاک سوق دهند و از این طریق، در پاکسازی هوا از آلاینده‌ها و کاهش تغییرات اقلیمی گام مهمی بردارند.

ورود اسکوترهای باربر به جهان

کد خبر 604824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.