نیازهای فناورانه شهرداری یزد احصا می‌شود

مدیر مرکز خلاقیت شهرداری یزد با بیان اینکه فرایندهای شهرداری این کلان‌شهر در حال تبدیل از حالت سنتی به فناورمحور است، گفت: تمام نیازهای فناورانه شهرداری یزد احصا می‌شود.

حسین ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد با توجه به حجم خدمات بسیار زیاد شهرداری ایجاد شده است تا بتواند روند فعالیت و ارائه خدمات شهرداری را متناسب با نیاز روز تدوین و بازتعریف کند.

وی با بیان اینکه بعضی از فرایندهای اجرایی شهرداری همچنان به صورت سنتی انجام می‌شود، تصریح کرد: با توجه به توسعه و پیشرفت تکنولوژی، زمینه‌ای فراهم شده است تا شهرداری‌ها بتوانند از این خدمات برای بهبود کمی و کیفی خدمات خود استفاده کنند، لذا بررسی و عملیاتی شدن این موضوع مهم در شهرداری یزد توسط مرکز خلاقیت انجام می‌شود.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد با بیان اینکه فرایندهای شهرداری این کلان‌شهر در حال تبدیل از حالت سنتی به فناور محور است، افزود: تحقق این هدف نیازمند ارتباط‌گیری با شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و فناورمحور است، البته شرکت‌های دانش‌بنیان در حال حاضر نیز ارتباط خوبی با شهرداری دارند و سلسله فعالیت‌های سنتی که امکان بازتعریف و ارائه آن به صورت نوین وجود دارد، در حال بررسی و اقدام است.

وی در ارتباط با خدمات مرکز نوآوری و خلاقیت شهرداری یزد، گفت: این مرکز از سال گذشته فرایند احصای نیازهای فناورانه در شهرداری یزد را آغاز کرد و در حال حاضر این روند در دو سازمان آتش‌نشانی و سیما و منظر شهرداری یزد در حال اجرا است.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته، ۵۲ نیاز فناورانه در دو سازمان سازمان آتش‌نشانی و سیما و منظر شهرداری یزد احصا شد که با عملیاتی شدن این موارد، بخش زیادی از خدمات با کیفیت، سرعت و تعداد بیشتری انجام می‌شود.

کد خبر 604813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.