اجرای پویش سلام فرمانده در شهر نجف

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعدادی از نیروهای شهرداری تهران به کشور عراق اعزام شدند تا پویش فرهنگی «سلام فرمانده» و دیگر فعالیت‌های فرهنگی را در شهر نجف و سایر شهرهای مذهبی اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم شهریورماه_ در بازدید از عملکرد موکب‌های شهرداری تهران در شهر نجف عراق و با اشاره به نیروهای اعزامی خدمات شهری شهرداری تهران که در این شهر در حال خدمت‌رسانی هستند، اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران که به شهر نجف اعزام شدند، شبانه‌روز مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

وی با اشاره به تعداد نیروهای اعزامی به شهر نجف، ادامه داد: تعداد این نیروها نزدیک به ۵۰۰ نفر است و از مناطق مختلف شهرداری تهران به شهر نجف اعزام شدند تا توفیق خدمت به زائران امیرالمومنین (ع) را داشته باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از هفته گذشته تمام نیروهای خدمات شهری که به شهر نجف اعزام شدند در سوله‌ای نزدیک حرم مطهر امیرالمومنین (ع) ساکن شدند و تا بعد از روز اربعین نیز در شهر نجف به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: این سوله در نزدیکی حرم واقع شده است و ۵۰۰ نفر از همکاران ما در شهرداری تهران از یک هفته گذشته به این محل آمدند و تا بعد از روز اربعین در این شهر حضور پیدا خواهند کرد.

نادعلی خاطرنشان کرد: تعدادی از نیروهای شهرداری تهران به کشور عراق اعزام شدند، تا پویش فرهنگی «سلام فرمانده» و دیگر فعالیت‌های فرهنگی را در شهر نجف و سایر شهرهای مذهبی اجرا کنند.

کد خبر 604777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.