قرارداد پروژه نازک‌کاری پارکینگ خیابان توحید منعقد شد

مدیر سابق منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: طی چند روز گذشته خیابان توحید بازگشایی شد و قرارداد پروژه نازک‌کاری پارکینگ زیرسطحی توحید نیز با مبلغ ۳۸ میلیارد تومان منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد رضایی امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم شهریورماه_ در آئین تکریم و معارفه مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به وضعیت کنونی منطقه، اظهار کرد: امسال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد برای این منطقه پیش‌بینی شده است که تاکنون حدود ۴۰ درصد آن محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه پنج شهرداری اصفهان در زمینه نیروی انسانی غنی است، ادامه داد: طی پنج سال فعالیت در این منطقه، حتی یک ماه حقوق کارگران و کارکنان به تعویق نیفتاده است.

مدیر سابق منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به احداث تصفیه‌خانه سپاهان‌شهر، تصریح کرد: در حال حاضر با همت و تلاش مدیران و کارکنان، پساب سالم و مورد تأیید آزمایشگاه‌ها حاصل شده است.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های مشارکتی منطقه پنج، خاطرنشان کرد: هزار میلیارد تومان بازگشت سرمایه پروژه‌های مشارکتی امروز قابل تحقق است؛ پروژه الوند یک و دو سپاهان‌شهر، پروژه‌های چشمه طوطی و همچنین پروژه‌های مشارکتی در خیابان رودکی از آن جمله است.

رضایی در تشریح وضعیت پروژه‌های در حال اجرای منطقه پنج، اظهار کرد: احداث سالن مطالعه میرعماد، ساماندهی خیابان نظر، تعریض پل ستاری، تملک شنبه‌بازار و توافق با بیش از ۱۰۰ مالک، همچنین احداث پارکینگ خیابان توحید از جمله پروژه‌های در دست اجرای این منطقه است.

وی گفت: طی چند روز گذشته خیابان توحید بازگشایی شد و قرارداد پروژه نازک‌کاری پارکینگ توحید با مبلغ ۳۸ میلیارد تومان نیز بسته شده است.

مدیر سابق منطقه پنج شهرداری اصفهان افزود: اهمیت احداث این پروژه از سوی کارشناسان تأیید شده است، البته معتقدیم که شهر تنها متعلق به خودروها و موتورها نیست، بلکه در درجه نخست به شهروندان تعلق دارد.

به گزارش ایمنا، احمد رضایی، از سال ۹۷ تاکنون به عنوان مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان و پیش از این به عنوان مدیرعامل سازمان زیباسازی و سازمان طراحی فعالیت داشته است.

کد خبر 604776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.