مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدا می‌داند

شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به کار خواهد بست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب شهریار در دیدار با خانواده معظم شهیدان حسین آقایی و اصغر برمر، عزت و اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثمره خون پاک شهیدان دانست و اظهار کرد: به برکت خون پاک شهدا، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

وی افزود: خانواده‌های معظم و معزز شهدا، صاحبان واقعی این انقلاب و نظام هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

شهردار تبریز ادامه داد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

وی افزود: علاوه بر اینکه من به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف هستند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان حسین آقایی و اصغر برمر قدردانی کرد.

شهید حسین آقایی یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۴۰ در تبریز به دنیا آمد و سیزدهم دی‌ماه سال ۱۳۶۲ به شهادت رسید.

شهید اصغر برمر نیز بیستم اسفندماه سال ۱۳۳۹ در تبریز چشم به جهان گشود و پانزدهم آبان‌ماه سال ۱۳۶۲ در خاک عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 604753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.