اولین سرمربی انگلیسی تاریخ در راه بوندسلیگا آلمان!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلستان خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم شهریور ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* گرت ساوتگیت به ستاره‌های انگلیسی خود اجازه می‌دهد به جای شرکت در پارک سنت جورج، مراسم تشییع جنازه ملکه را با خانواده خود تماشا کنند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که ایجنت مارکوس راشفورد از اخبار علاقه پاری سن ژرمن برای بستن قرارداد بهتر با ستاره منچستریونایتد استفاده کرده است.

* لوک شاو کمی بیش از یک سال پس از به ثمر رساندن گل انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۰، خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کند.

تایمز:

* پس از معرفی موفقیت‌آمیز در لیگ قهرمانان، انتظار می‌رود لیگ برتر برنامه‌های خود را برای استفاده از آفسایدهای نیمه خودکار برای فصل آینده ادامه دهد.

سان:

* براساس گزارش‌ها، اورتون آماده ارائه پیشنهادی برای جذب آداما ترائوره، وینگر فرانسواروش است.

* اولتراهای پاری سن ژرمن به دلیل محدودیت‌های امنیتی «بیش از حد»، دیدار خارج از خانه مقابل تیم مکابی هیفا رژیم صهیونیستی را تحریم کردند.

* براساس گزارش‌ها، حکیم زیخ، ستاره چلسی ممکن است پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به تیم ملی مراکش دعوت شود.

* مانوئل آکانجی، مدافع میانی جدید منچسترسیتی، هوادار سابق منچستریونایتد بوده است.

دیلی ایمیل:

* پل پوگبا که فعلاً مصدوم است، برای آمادگی در جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شده که تنها ۱۰ روز قبل از این رقابت‌ها، به میادین بازخواهد گشت.

دیلی اکسپرس:

* براساس گزارش‌ها، تاد بولی، مالک چلسی، سعی کرد بیلی گیلمور بازیکن این تیم را در باشگاه نگه دارد و به او هشدار داد که وضعیت او ممکن است به زودی قبل از انتقالش به برایتون در روز مهلت مقرر، تغییر کند.

* لیورپول ممکن است فرصت به خدمت گرفتن گاوی، هافبک بارسلونا از دست بدهد، زیرا ظاهراً او می‌تواند این هفته قرارداد جدیدی را امضا کند که فسخ خود را به بیش از یک میلیارد یورو می‌رساند.

دیلی میرر:

* گفته می‌شود منچستریونایتد قرار است قرارداد پنج بازیکن خود را در ماه‌های آینده تمدید کند تا تابستان آینده آن‌ها تیم را ترک‌نکنند.

* دوران کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد ممکن است به پایان خود نزدیک شود زیرا این بازیکن ۳۷ ساله مورد علاقه باشگاه‌های عربستانی به عنوان یک گزینه جدی واقع شده است.

* طبق گزارش‌ها، منچستریونایتد معتقد است که تنها «بلاتکلیفی» آن‌ها باعث شد تا در راه بستن قرارداد با فرنکی دی یونگ در تابستان شکست بخورد، و این مرد هلندی علی‌رغم ادعاهای خلاف آن، قطعاً به آنها ملحق می‌شد.

اتلتیک:

* روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون معتقد است مارکوس ادواردز، وینگر سابق تاتنهام می‌تواند در آینده برای تیم ملی انگلیس بازی کند.

دیلی رکورد:

* طبق گزارش‌ها، باشگاه‌های بریتانیایی به دلیل عزاداری پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، پیش از بازی‌های خانگی این هفته سرود لیگ قهرمانان اروپا را پخش نخواهند کرد.

سان اسکاتلند:

* مارک فوترینگهام در حال مذاکره با بوخوم، است تا سرمربیگری این تیم را قبول کند. این درحالی است که هرگز یک مربی اسکاتلندی در لیگ برتر آلمان وجود نداشته است.

کد خبر 604740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.