ستاره پرحاشیه سابق بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد!

آردا توران هافبک سابق بارسلونا، اتلتیکو مادرید و ترکیه در سن ۳۵ سالگی خداحافظی خود را از فوتبال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آردا توران هافبک سابق بارسلونا، آتلتیکو مادرید و ترکیه در سن ۳۵ سالگی خداحافظی خود را از فوتبال اعلام کرد.

توران از زمان پایان قراردادش با گالاتاسرای در پایان فصل گذشته بدون باشگاه بوده و حالا تأیید کرده که کفش‌هایش را آویخته است.

هافبک ترکیه‌ای، حرفه‌ی موفقی را تجربه کرد که در تیم جوانان آلتینتپسی ماکل اسپور شروع شد. او خیلی زود به گالاتاسرای نقل مکان کرد و در سال ۲۰۰۸ در اولین حضور خود در این باشگاه، عنوان قهرمانی سوپر لیگ را به دست آورد.

او در سال ۲۰۱۱ به اتلتیکو مادرید منتقل شد و در فصل ۲۰۱۳/۱۴، زمانی که این باشگاه قهرمان لالیگا شد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، ۴۶ بازی انجام داد. حرفه‌ی او با یک دوره پنج ساله، اما مملو از جام با بارسلونا بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰، قبل از اینکه به گالا برود، دنبال شد.

آردا گفت: «این یک دوره‌ی شگفت انگیز برای من، مادرم، پدرم، برادرم، همسرم و فرزندانم بوده است. امیدوارم برای شما هم بوده باشد.»

وی ادامه داد: «سخت اما زیبا بود. من حقم را به همه کسانی می‌دهم که مرا دوست دارند، در حین بازی برای من ارزش قائل هستند، و حتی کسانی که از من متنفرند."

تنها چهار بازیکن به نام‌های امره بلوز اوغلو، بولنت کورکماز، هاکان شوکور و روستا رکبر بیشتر از توران برای تیم ملی فوتبال ترکیه بازی کرده‌اند.

اسطوره ترکیه‌ای اشاره کرده است که علاقه مند به ادامه فعالیت در فوتبال به عنوان مربی است.

کد خبر 604700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.