بازی آرسنال _ آیندهوون لغو شد!

بازی آرسنال - آیندهوون «به دلیل محدودیت و کمبود شدید منابع پلیس و مسائل سازمانی مرتبط با رویدادهای جاری پیرامون عزاداری ملی برای خاکسپاری ملکه الیزابت دوم» به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوفا تأیید کرد که بازی فردا، پنجشنبه شب بیست و سوم شهریور آرسنال و پی اس وی آیندهوون در لیگ اروپا به تعویق افتاده است. این دیدار از گروه A قرار بود ساعت ۲۰ در ورزشگاه امارات برگزار شود، اما اکنون به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

این بازی به دلیل تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم که دوشنبه آینده در لندن برگزار می‌شود به تعویق افتاده است، زیرا پلیس نگران است که آنها به دلیل عملیات عظیمی که برای مراسم خاکسپاری و همه رویدادها انجام می‌شود با کمبود نیرو مواجه شوند.

یوفا در بیانیه‌ای این خبر را پس از مذاکرات با آرسنال و پلیس متروپولیتن تأیید کرد. در این بیانیه آمده است که بازی «به دلیل محدودیت و کمبود شدید منابع پلیس و مسائل سازمانی مرتبط با رویدادهای جاری پیرامون عزاداری ملی برای خاکسپاری ملکه الیزابت دوم» به تعویق افتاده است.

این اخبار، شک و تردیدهایی را در مورد بازی آرسنال در لیگ برتر مقابل برنتفورد که قرار است بعدازظهر یکشنبه آینده انجام شود، ایجاد می‌کند. اگر آن بازی نیز لغو شود، به این معنی است که توپچی‌ها، که آخرین بازی آنها در لیگ برابر منچستریونایتد در چهارم سپتامبر برگزار شد، تا دربی شمال لندن مقابل تاتنهام که از تعطیلات ملی در یکم اکتبر خواهد بود، بازی نخواهند کرد.

آرسنال پس از مذاکرات اولیه با پلیس متروپولیتن در پایان هفته گذشته، امیدوار بود که بازی به پایان برگزار شود، اما مشخص شد که با ادامه بحث‌ها در آخر هفته، نگرانی‌های زیادی در این خصوص وجود دارد. برای آرسنال این یک نگرانی است، با توجه به بازی هفته گذشته مقابل اورتون و این احساس که بازی یکشنبه این هفته در مقابل برنتفورد نیز لغو خواهد شد، برنامه بازی‌ها اکنون نگران‌کننده‌تر به نظر می‌رسد.

همه گزینه‌ها در طول مذاکرات بر سر بازی آیندهوون مورد بررسی قرار گرفتند، از جمله تغییر مکان بازی به هلند، اما هیچ گزینه‌ای جواب نداد. در حال حاضر، محتمل‌ترین تاریخ برای برگزاری بازی، در هفته منتهی به هفدهم اکتبر است. آرسنال قرار است در روز چهارشنبه ۱۹ اکتبر میزبان منچسترسیتی در لیگ برتر باشد، اما این بازی ممکن است به تعویق بیفتد و به جای آن، بازی لیگ اروپا با آیندهوون برگزار شود.

توپچی‌ها اکنون منتظر تأیید این هستند که آیا بازی شأن در لیگ برتر مقابل برنتفورد متوقف شده است یا خیر. اگر این‌طور باشد، آنها تا اول اکتبر که میزبان تاتنهام باشند، دیگر بازی نخواهند کرد.

کد خبر 604699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.