"محمدرضا قدمی" مدیر دفتر ریاست صداوسیما شد

رئیس سازمان صدا و سیما با صدور حکمی محمدرضا قدمی را به سمت «مدیر دفتر رئیس سازمان صدا و سیما» منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه ملی، در حکم پیمان جبلی به محمدرضا قدمی آمده است: نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «مدیر دفتر رئیس سازمان» منصوب می‌نمایم. انتظار می‌رود در اجرای دقیق، کامل و به هنگام دستورات عادی و کارهای ویژه ارجاعی و پیگیری آن تا حصول نتیجه با استفاده از همه ظرفیت‌ها، امکانات، همچنین تنظیم روابط درون سازمانی و برون سازمانی رئیس سازمان، اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

وی افزود: از زحمات و تلاش‌های خالصانه جناب محمدعلی صائب در دوره تصدی این سمت تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون جناب عالی را خواستارم.

محمدرضا قدمی دانش آموخته علوم ارتباطات اجتماعی سابقه سال‌ها فعالیت در رسانه ملی را در کارنامه دارد.

همکاری با شبکه سه سیما و معاونت توسعه و فناوری از جمله سوابق وی است. محمد رضا قدمی از سال ۱۳۸۸ به منظور گسترش شبکه سحر به معاونت برون مرزی (شبکه سحر) منتقل شد و سه سال نیز به عنوان مدیر آرشیو این شبکه فعالیت داشت.

وی همچنین از اسفند ماه سال ۱۳۹۷ با حکم جبلی معاونت برون مرزی اسبق، عازم کشور افغانستان شد و به عنوان مدیر دفتر برون مرزی که مسئولیت خبرنگاران رادیو دری و پشتو و دفتر پرس تی وی و شبکه العالم و برنامه‌های آی فیلم دو، ویژه افغانستان و تغذیه خبری خبرگزاری ایران پرس را بر عهده دارد، همکاری داشت.

کد خبر 604696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.