چه محصولاتی در رویداد پاییزه اپل رونمایی می‌شود؟

شرکت اپل احتمالاً در رویداد پاییزه خود آیپد پرو M2 و حداقل دو مک جدید را رونمایی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رویداد Far Out اپل که چهارشنبه گذشته برگزار شد به‌طورکامل بر آیفون، ایرپاد و اپل‌واچ تمرکز داشت، با این حال محصولات دیگری نیز در صف معرفی این شرکت وجود دارد. افشاگران اعلام کرده‌اند که اپل ماه آینده میلادی رویداد دیگری برای معرفی محصولات جدید خانواده مک و آیپد برگزار می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود در رویداد جدید اپل شاهد رونمایی از آیپد پرو M2 و نسل دهم آیپد هستیم. آیپد نسل دهم بزرگ‌ترین تغییر را در تبلت‌های استاندارد سری آیپد تجربه می‌کند و به درگاه USB-C مجهز می‌شود. به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل در حال کار بر سه مک جدید با پردازنده M2 است که شامل مک مینی، مک پرو و مک‌بوک پرو می‎‌شوند. حداقل دو مدل از این مک‌های جدید در رویداد پاییزه اپل معرفی خواهند شد.

با مجهز شدن آیپد نسل دهم به USB-C، مهاجرت همه محصولات خانواده آیپد به این درگاه تکمیل می‌شود. ممکن است این آیپد از نمایشگر ۱۰.۵ یا ۱۰.۹ اینچی استفاده کند؛ این صفحه‌نمایش در زمینه‌های دیگر مانند روشنایی و فضای رنگی تغییر خاصی تجربه نخواهد کرد. افشاگران اعلام کرده‌اند که آیپد پرو ۲۰۲۲ به پردازنده M2 مجهز خواهد شد و در دو مدل با نمایشگر ۱۱ اینچ LCD و ۱۲.۹ اینچ miniLED رونمایی خواهد شد. این محصول احتمالاً لوازم جانبی جدیدی خواهد داشت و شارژدهی بهتری ارائه خواهد کرد.

شرکت اپل در حال تکمیل مهاجرت کامپیوترهای سری مک به پردازنده اختصاصی است، با اینکه دو سال از آغاز مهاجرت می‌گذرد، مک پرو همچنان به پردازنده اینتل مجهز است. به احتمال زیاد مک پرو نسل جدید در رویداد پاییزه اپل معرفی خواهد شد، اپل احتمالاً رویداد بعدی خود را در اکتبر ۲۰۲۲ برگزار خواهد کرد.

کد خبر 604689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.