آغاز فعالیت تاکسیرانی در محله ارغوان

شهردار خمینی‌شهر گفت: تاکسی‌ها در محله ارغوان مستقر می‌شوند و در صورت استقبال ساکنان این محله، فعالیت تاکسی‌ها ادامه خواهد داشت.

علی‌اصغر حاجی‌حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به درخواست شهروندان برای جمع‌آوری سگ‌های بدون‌صاحب در خمینی‌شهر، اظهار کرد: پیش از این شهرداری‌ها اجازه نابودی سگ‌ها را از طریق خوراندن قرص داشتند، اما دیگر چنین اجازه‌ای داده نمی‌شود.

وی افزود: طرح جمع‌آوری سگ‌های بدون‌صاحب به صورت زنده‌گیری و نگهداری در پناهگاه مطرح شده است و منتظر هستیم فضایی برای نگهداری تعیین شود، چنانچه زمین در اختیار شهرداری قرار گیرد بخشی از این مشکل حل خواهد شد.

شهردار خمینی‌شهر درخصوص کمبود تاکسی در محله ارغوان، خاطرنشان کرد: اگر این منطقه پتانسیل لازم را داشته باشد و راه‌اندازی تاکسی در آن از نظر سوددهی منطقی باشد، آمادگی خدمات‌دهی را داریم؛ در این راستا تاکسی‌ها در بازه زمانی مشخص در محله ارغوان مستقر خواهند شد و در صورت استقبال شهروندان، فعالیت تاکسی‌ها ادامه خواهد داشت.

حاجی‌حیدری تصریح کرد: در جلسه شورای اداری شهرستان که به میزبانی محله ارغوان برگزار شد، از سوی شهروندان و معتمدان مشکلاتی همچون عرض خیابان ارغوان، کمبود فضاهای فرهنگی و ورزشی و آموزشی، درخواست کمک به تکمیل مساجد محله، تعیین تکلیف زمین‌های مگس‌آباد و پایان کار آپارتمان‌های سپهر و مسکن مهر مطرح شد.

وی با اشاره به درخواست شهروندان نسبت به اجرای پروژه روشنایی در اطراف دانشگاه آزاد، گفت: شهرداری به منظور اجرای طرح اصلاح روشنایی در اطراف دانشگاه آزاد به صورت مشترک با اداره برق اقدام و مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

کد خبر 604671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.