آموزش و پرورش مسئولیت سنگینی بر عهده دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین ارگان‌های کشور به حساب آمده و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی‌پور امروز _دوشنبه، بیست و یکم شهریورماه_ با شرکت در جلسه شورای اسلامی شهرستان شمیرانات اظهار کرد: در این جلسه موضوعات پیش روی آموزش و پرورش شهر لواسانات مورد بررسی و راهکارهای برون رفت از مشکلات در این حوزه ارائه شد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین ارگان‌های کشور به حساب آمده و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه باید آموزش و پرورش را در حوزه بودجه تقویت کرد، گفت: آموزش و پرورش بعد از خانواده مهم‌ترین نهاد تربیت نسل است و ضرورت دارد تا مطالبات لازم از دولت به منظور رفع شکلات این نهاد انجام شود.

معدنی‌پور تصریح کرد: در این جلسه به موضوعاتی چون کمک شهرداری به مدارس و رفع نیازهای فنی و عمرانی آنها، مسائل مربوط به سرویس معلمان شهرها و روستاهای شهرستان و نحوه تأمین آن با حضور رئیس آموزش و پرورش بخش لواسانات و قائم مقام اداره آموزش و پرورش منطقه یک پرداخته شد.

وی افزود: از شهرستان شمیرانات از روستای نیکنام ده بازدید و در جلسه شورای این روستا به منظور بررسی مشکلات روستای نیکنام ده شرکت کردم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این جلسه موضوعات مهم مدنظر اعضای شورای اسلامی روستای نیکنام ده در خصوص آب شرب و فاضلاب این روستا و هزینه‌های مرتبط با این روستا و روستاهای دیگر در حوزه تولید زباله‌هایی که به واسطه حضور گردشگران تهرانی بر این روستا تحمیل می‌شود، بحث و گفت‌وگو شد.

کد خبر 604651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.