خروج ۵۰ درصدی فست‌فود فروشان از بازار

رئیس اتحادیه فست فود فروشان اصفهان گفت : به دلیل افزایش قیمت مواد غذایی استقبال، نسبت به خرید فست فود در اصفهان کاهش پیدا کرده است.

مرتضی اساسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اقلام غذایی با افزایش دو برابری قیمت روبه‌رو بوده و مردم توان خرید ندارند.

به گفته وی، در شرایطی قرار گرفته‌ایم که مردم از لحاظ توان مالی به دو دسته بالا و پایین تقسیم شده به عبارتی طبقه متوسطی وجود ندارد، افراد در طبقه ثروتمندان و یا در طبقه فقرا قرار گرفته به‌طوری‌که قدرت خرید برای طبقه پایین جامعه، از دست رفته است.

رئیس اتحادیه فست‌فود فروشان اصفهان توضیح داد: قبلاً فلافل که از ارزان‌ترین فست‌فودها محسوب می‌شد از ۱۰ تا ۱۲ هزار فروخته می‌شد و الان به ۲۴ هزار تومان رسیده و البته بر اساس مواد مورد استفاده با قیمت‌های بالاتر هم عرضه می‌شود که با این شرایط از تعداد فست‌فود خورها کاسته شده است.

این مسئول تأکید کرد: درصورتی‌که قیمت فست فود نسبت به شهرهایی مانند تهران، کمتر، و کیفیت هم بهتر است.

به گفته اساسی، باوجود رکودی که در این صنف حاکم شده است، هرچه می‌گذرد بر انصرافی‌ها بیشتر افزوده می‌شود و تعداد بیشتری ترجیح به تعطیلی می‌دهند به‌طوری‌که دریک سال اخیر، حدود ۵۰ درصد فعالان اصفهان، تعطیل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: البته در برابر به همان نسبت هم مجوز اشتغال در این حرفه صادر می‌شود که اغلب به دلیل ناآگاهی با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند.

رئیس اتحادیه فست فود فروشان اصفهان گفت: به دلیل افزایش قیمت مواد غذایی استقبال نسبت به خرید فست فود در اصفهان کاهش داشته است.

کد خبر 604635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.