کاهش معضلات مسائل زیست محیطی شیراز دغدغه مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز کاهش مسائل زیست محیطی و ارتقای کیفی فضای سبز شهری است و این مهم در مرکز گل و گیاه گویم محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز _دوشنبه بیست و یکم شهریورماه_ در بازدید از مرکز گل و گیاه گویم با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز کاهش مسائل زیست محیطی و ارتقای کیفی فضای سبز شهری است، اظهار کرد: در کاشت گیاهان سه عنصر آب، خاک و هوای مناسب لازم است که این مرکز هر سه مورد را دارد که باید با برنامه‌ریزی مناسب بسیاری از نیازهای شهرداری را در این مرکز برطرف کرد.

وی ادامه داد: از اقدامات انجام شده توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در بازآفرینی این مرکز کارآمد بوده است و با راه‌اندازی این مرکز و کمک بخش خصوصی شاهد خودکفایی در زمینه گل و گیاه خواهیم بود.

افسانه خواست‌خدایی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز، اظهار کرد: در سال گذشته هدف‌گذاری‌های انجام شده در شورای اسلامی شهر بر مبنای تأمین نیازهای گیاهی شهرداری شیراز به شکلی بوده تا در حد امکان به سمت خودکفایی پیش رود و در خرید گل و گیاه به حداقل‌ها برسیم که با راه‌انداری این مرکز و کمک بخش خصوصی این اتفاق به‌زودی رقم خواهد خورد.

مسعود زارعی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری نسبت به تنظیم بسته جامع سرمایه‌گذاری برای این مرکز اقدام کند، اظهار کرد: چشم‌انداز این طرح باید در دراز مدت تعریف شود، به‌نحوی که سرمایه‌گذار و شهرداری منتفع شوند.

کد خبر 604619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.