اهمیت بررسی پاکسازی، نظافت، حفظ و نگهداری ورودی‌های کرج

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به همکاری و تعریف پروژه پاکسازی، نظافت، حفظ و نگهداری ورودی‌های شهر و اتوبان کرج از سوی شهرداری، گفت: شهرداری در بخشی از امور عهده‌دار مسئولیت دیگر دستگاه‌های اجرایی استان البرز شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علیرضا رحیمی با اشاره به همکاری و تعریف پروژه پاکسازی، نظافت، حفظ و نگهداری ورودی‌های شهر و اتوبان کرج از سوی شهرداری، اظهار کرد: مقرر شد در روزهای آینده اجرای پروژه ساماندهی مسیر ذکر شده آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه پاکسازی، نظافت، حفظ و نگهداری ورودی‌ها و اتوبان به عهده اداره کل راهداری است، ادامه داد: با این وجود شهرداری به جهت اهمیت موضوع و جلب رضایت شهروندان، اقدام به همکاری و تعریف این پروژه کرده است.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: در این خصوص نیز یک سایت حدود یک هکتاری (در محدوده ورودی شهید سلطانی) معین شده است.

وی افزود: مقرر شده است که طی یک فراخوان و مسابقه‌ای با مشارکت اساتید و دانشجویان گرافیک و شهرسازی، المانی با محوریت شاخص‌های استان از جمله تنوع قومیت‌ها، شهدای شاخص، جایگاه ویژه فناوری و کشاورزی استان طراحی و سپس مراحل اجرایی آن پیگیری شود.

کد خبر 604612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.