عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ شهریورماه

در این بسته خبری از تمهیدات شهرداری شهر ری برای راهپیمایی جاماندگان اربعین تا تمهیدات لازم برای برای بازگشایی مدارس و صدور مجوز بلندمرتبه‌سازی تا ۱۰ طبقه در چالوس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تمهیدات شهرداری شهر ری برای راهپیمایی جاماندگان اربعین

سید محمد ناظم رضوی، شهردار شهرری از اتخاذ تمهیدات ویژه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری، اجتماعی، فرهنگی و رفاهی برای راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین در شهرری خبر داد.

تمهیدات لازم برای برای بازگشایی مدارس باقرشهر

محسن قضاتلو، شهردار باقرشهر گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در این شهر پیش بینی شده و طرح استقبال از مهر به همین مناسبت برگزار می‌شود.

صدور مجوز بلندمرتبه‌سازی تا ۱۰ طبقه در چالوس

مسعود یعقوبی، شهردار چالوس از افزایش اختیارات شهرداری در صدور پروانه ساختمانی از ۷ به ۱۰ طبقه و زیربنای ۴ هزار به ۶ هزار مترمربع در این شهر خبر داد.

اجرای طرح استقبال از مهر در سنندج

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج از اجرای طرح استقبال از مهر در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: همه سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات سطح شهر در راستای رفاه حال شهروندان انجام دهند.

ساخت شهر ایده‌آل در گرو رفع نیازهای شهروندان است

محمدعلی عزیزی، شهردار فلاورجان با اشاره به برگزاری جلسه هفتگی ملاقات با شهروندان‌، گفت: مشکلات ساکنان شهر مرتبط به حوزه‌های مختلف شهری است و تحقق اهداف مدیریت شهری و ساختن شهری ایده‌آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندان است.

برگزاری دوره آموزشی اصول مهندسی پل و معابر در شهرداری قزوین

مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «اصول مهندسی پل و معابر» ویژه مدیران و کارشناسان حوزه عمرانی شهرداری قزوین در شهریورماه سال جاری خبر داد.



کد خبر 604611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.