برنامه کشتی‌های حسین یزدانی در جام جهانی صربستان+ جدول

حسن یزدانی نماینده کشورمان در وزن ۸۶ کیلوگرم در رقابت‌های جهانی کشتی بلگراد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جام جهانی کشتی ۲۰۲۲ کشتی بلگراد از روز _جمعه هجدهم شهریورماه_ با رقابت‌های کشتی فرنگی در صربستان آغاز شده است. رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان بلگراد از _ چهارشنبه بیست‌وسوم شهریورماه تا یکشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه_ در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود. حسن یزدانی نماینده کشورمان در وزن ۸۶ کیلوگرم در رقابت‌های جهانی کشتی بلگراد است.

حسن یزدانی کشتی‌گیر آزادکار ایرانی با نام کامل حسن یزدانی‌چراتی، یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران و قهرمان المپیک است. وی هفتم دی ماه ۱۳۷۳ در روستای لپوصحرا واقع در شهرستان جویبار به دنیا آمده‌است. وی سومین فرزند حسین و حمیرا یزدانی است و سه برادر دارد. پدرش کشاورز است و در مسابقات کشتی سنتی شرکت می‌کرده است. حسن یزدانی در دوران کودکی در خانه با برادرهایش کشتی می‌گرفت و یکی دو مرتبه هم در مسابقات سنتی مثل لوچو بازی کرد. وی از یازده سالگی فعالیت در ورزش کشتی را شروع کرده است تا به امروز که در رقابت‌های جهانی کشتی می‌گیرد.

حریف اصلی یزدانی در رقابت‌های جهانی بلگراد تیلور آمریکایی است. اسطوره وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در المپیک گذشته مقابل تیلور آمریکایی شکست خورد اما در فینال مسابقات جهانی سال قبل نروژ انتقام خود را تیلور گرفت و به مدال طلای قهرمانی جهان رسید.

سال گذشته در مسابقات جهانی اسلو نروژ، تیم آمریکا با ۱۶۸ امتیاز و ۷ مدال از ۱۰ وزن و در مسابقه تیمی با ۶ امتیاز بالاتر از ایران با ۱۶۲ امتیاز و ۷ مدال از ۱۰ وزن قرار گرفت.

جدول کشتی‌های حسین یزدانی در جام جهانی کشتی صربستان:

پنجشنبه ۲۴ شهریورماه:

مسابقات مقدماتی وزن ۸۶ از ساعت ۱۳ تا ۱۷

مسابقات نیمه نهایی وزن ۸۶ از ساعت ۱۹:۱۵ تا ۲۰:۱۵

جمعه ۲۵ شهریورماه:

مسابقات رده‌بندی و فینال وزن ۸۶ از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰‌

کد خبر 604607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.