پذیرایی روزانه ۸۰۰۰ زائر در ایستگاه صلواتی پایانه مرکزی قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: روزانه پذیرایی از هشت هزار زائر در ایستگاه صلواتی این سازمان در ایام اربعین حسینی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدرضا حسینی با اشاره به آمادگی پایانه مسافربری شهر قم برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: با توجه به ازدحام زائران در پایانه مرکزی، ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از آنها مستقر شد که این ایستگاه از دوازدهم شهریورماه فعالیت خود را آغاز و تاکنون به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کرده است.

وی افزود: ایستگاه فرهنگی سازمان پایانه‌های شهرداری در این ایام با ارائه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سالن کوثر و پاسخگویی به مسائل شرعی در خدمت زائران است و حدود چهار هزار بسته فرهنگی با محتوای ادعیه، یادمان شهدا، خودکار و تسبیح تهیه و در میان آنها توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اضافه کرد: همه روزه نماز جماعت و مراسم عزاداری سرور و سالار شهدا حضرت اباعبدالله حسین (ع) در مسجد رسول اکرم (ص) با حضور زائران کربلای معلی بر پا می‌شود و این برنامه تا اربعین حسینی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: روزانه پذیرایی از هشت هزار زائر در ایستگاه صلواتی این سازمان در ایام اربعین حسینی انجام می‌شود.

کد خبر 604591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.