بوشهر در زمینه زیرساخت‌ها با مشکلات فراوانی روبه‌رو است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بوشهر با وجود ظرفیت‌های اقتصادی فراوان، در زمینه زیرساخت‌ها با مشکلات فراوانی روبه‌رو است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر بوشهر، مهرزاد آسایش اظهار کرد: علی‌رغم ظرفیت‌های اقتصادی مهمی که استان بوشهر دارد و دارای رتبه سوم اقتصاد کشور و اول درآمد سرانه در کشور است، در زمینه زیرساخت‌ها با مشکلات فراوانی روبه‌رو است که نبود خط راه‌آهن یکی از آنها است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش راه‌آهن در توسعه و رشد اقتصادی استان بوشهر این مهم یکی از نیازهای اقتصاد و تجارت کشور نیز است، زیرا بنادر بوشهر از مهم‌ترین مبادی صادراتی و وارداتی کشور محسوب می‌شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برای اجرایی شدن این مطالبه بحق و دیرینه شهروندان تاکنون اقدام جدی برای تأمین اعتبار کامل این پروژه انجام نشده و حتی به بن بست نیز خورده بود.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی برای موافقت با تأمین اعتبار پروژه راه‌آهن این استان با اجازه تهاتر نفت و برداشت از صندوق توسعه ملی، تصریح کرد: مراحل اجرایی شدن این پروژه را صادر کردند که از معظم له صمیمانه سپاسگزار هستم.

آسایش افزود: از پیگیرهای مجدانه آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که با وحدت و همگرایی توانستند این مهم را به سرانجام برسانند تشکر می‌کنم.

کد خبر 604565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.