آسفالت ۵۰ معبر خاکی مشهد در قالب طرح بازآفرینی شهری

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری مشهد گفت: در قالب طرح پروژه های زودبازده بازآفرینی شهری، حدود ۵۰ معبر خاکی در محدوده منفصل شهری توس آسفالت خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی زینت‌بخش اظهار کرد: پروژه‌های زودبازده بازآفرینی شهری با هدف جلب رضایت شهروندان، بهسازی بافت‌های فرسوده شهری و کمتر توسعه یافته در حاشیه شهر، طراحی و تدوین شده است.

وی با اشاره به اتمام عملیات زیرسازی، آماده‌سازی، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان‌های شاهنامه ۱۱ و اتصال خیابان شاهنامه به شاهنامه ۲۶، تصریح کرد: این اقدام سرآغاز فصل تازه‌ای از اقدامات عمرانی در ۱۶ هسته جمعیتی و محلات محدوده منفصل شهری توس است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری مشهد افزود: تعیین اولویت اجرای آسفالت معابر با مشورت شوراهای اجتماعی محله‌ها و درخواست‌های مردمی انجام شده است و این وجه تمایز به اثربخشی و افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: راهبرد شورای اسلامی شهر و کمیسیون ویژه توسعه و عمران توس، توجه به هسته جمعیتی و شهروندان است و شهرداری مشهد به‌طور عام و شهرداری منطقه به صورت خاص در تعریف و اجرای پروژه‌های شهری این راهبرد را در یک سال اخیر مد نظر داشته است.

زینت‌بخش تصریح کرد: در قالب طرح پروژه‌های زودبازده بازآفرینی شهری، حدود ۵۰ معبر خاکی در محدوده منفصل شهری توس آسفالت خواهد شد.

کد خبر 604556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.