بستری ۲۷ بیمار کرونایی یزد در بخش مراقبت‌های ویژه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی از بستری ۲۷ بیمار کرونایی یزد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خبر داد.

علیرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در ارتباط با وضعیت کرونایی استان یزد، اظهار کرد: با توجه به کاهش آمار بیماران کرونایی در استان، تمام شهرستان‌ها از وضعیت قرمز خارج شده‌اند اما همچنان شهرستان‌های خاتم، مروست و مهریز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه سایر شهرستان‌های یزد در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند، افزود: روز گذشته ۸۱ بیمار که علائم مشکوک به کرونا داشتند در بیمارستان‌های استان یزد بستری شده و خدمات درمانی لازم را دریافت کردند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد، تصریح کرد: درحال‌حاضر همچنان تعداد بیماران کرونایی بستری در استان روبه کاهش است و امروز این آمار به ۸۱ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه مردم به هیچ عنوان نباید رعایت برخی پروتکل‌ها را کنار بگذارند، ادامه داد: از این تعداد ۲۷ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارند و خدمات دریافت می‌کنند.

اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که حتماً باید تمام شهروندان به آن توجه داشته باشند، ضرورت انجام کامل واکسیناسیون و تزریق دوزهای یادآور است و در کنار این موضوع باید به رعایت شیوه‌نامه‌ها بهداشتی هم توجه داشته باشند.

کد خبر 604517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.