جوزدانی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اصفهان اندام شد

محمد جوزدانی در دور دوم رای گیری با ۱۶رای به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _بیست و یکم شهریورماه_ مجمع انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و عبدالمهدی نصیر زاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اعضای مجمع برگزار شد.

جوزدانی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اصفهان اندام شد

کسری باقی، محمد جوزدانی، محمد جهان آرای، سعید رستمی، محمد فلاحیان، مجتبی محمدی و محمد نوری کاندیدهای این دوره بودند که پس از آغاز مجمع محمد نوری به نفع کسری باقی انصراف داد و سعید رستمی در مجمع حضور پیدا نکرد.

کسری باقی ۸ رأی، محمد جوزدانی ۱۱ رأی، محمد جهان آرای صفر رأی، محمد فلاحیان صفر رأی و مجتبی محمدی ۱۲ رأی به دست آوردند که جوزدانی و محمدی به دور دوم انتخابات رفتند.

در دور دوم انتخابات جوزدانی ۱۶ رأی و محمدی ۱۵ رأی از ۳۱ رأی را به دست آوردند و درنهایت محمد جوزدانی ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان را بر عهده گرفت.

جوزدانی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اصفهان اندام شد

محمد جوزدانی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام، اظهار کرد: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم، این رأی حداقلی نشان می‌دهد باید حواسم را جمع کنم. در شوک هستم زیرا فکر می‌کردم با عدد بیشتری رأی کسب کنم، اما اینطور نبود.
وی ادامه داد: در ادامه راه از دیگر کاندیدها در کنارم استفاده می‌کنم. اصفهان ۳۰ تا ۴۰ درصد ذخیره فدراسیون است، باید به آن چیزی که می‌خواهد برسد و از رئیس فدراسیون کمک می‌خواهم تا بتوانم به قول‌هایم عمل کنم.

همچنین ایمانه پور معزی به عنوان نایب رئیس، مریم شیرانی خزانه دار، علی اکبر نعمتی زاده کارشناس خبره، علی قریشی و راحله جوزدانی به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

کد خبر 604514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.