ارائه اطلاعات اماکن اصفهان از طریق وای‌فای در پایانه کاوه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به ارائه اطلاعات اماکن تاریخی، گردشگری و رفاهی اصفهان با اتصال به مودم‌های وای‌فای  نصب شده در پایانه مسافربری کاوه، گفت: با توجه به پیک ورود مسافران در این ایام، این طرح در راستای تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» اجرا شده است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، مسافران و گردشگران اصفهان و تسهیل در سفر آنها توسط سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری انجام شده است، ارائه اطلاعات اماکن تاریخی، گردشگری و رفاهی با اتصال به مودم‌های وای‌فای نصب شده در پایانه مسافربری کاوه است.

وی با بیان اینکه از طرح ارائه اطلاعات اماکن اصفهان از طریق وای‌فای در پایانه کاوه در «آئین بدرقه» ویژه زائران اربعین حسینی بهره‌برداری شد، ادامه داد: این طرح در قالب هوشمندسازی پایانه کاوه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به پیک ورود مسافران در این ایام، این طرح در راستای تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» اجرا شده است.

وی با اشاره به هدف اجرای این طرح بی‌سیم در پایانه مسافربری کاوه، گفت: اجرای این طرح برای آشنایی مسافران با شهر زیبای خدا است و شهروندان اصفهانی نیز می‌توانند از خدمات و ظرفیت‌های آن بهره ببرند.

کد خبر 604496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.