احداث تصفیه‌خانه در محل دفن زباله رامسر

شهردار رامسر گفت: تصفیه‌خانه شیرابه در محل دفن زباله رامسر احداث می‌شود.

علی امینی‌شاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از بدو ورود بنده به شهرداری، موضوع زباله در دستور کار مدیریت پسماند شهرداری قرار گرفته و مناقصه شرکت سبز زیور با همراهی شرکت آمارد کلان‌سازه _که مجری طرح تفکیک از زباله در سال‌های قبل بوده است_، برگزار شد.

وی افزود: این مناقصه برگزار شده است و با شرکت برنده در حال انعقاد قرارداد هستیم تا با توان جدید و کیفیت بالا در بحث تفکیک زباله گام‌های مستمری برداریم.

شهردار رامسر خاطرنشان کرد: در بحث دفن زباله سه موضوع در دستور کار قرار گرفت که طی روزهای آتی شهروندان نتایج آن را خواهند کرد؛ بحث بعدی تصفیه شیرابه سایت کلاکولی و راه دسترسی به محل و دریاچه شیرابه است که پیگیر طراحی سازه تصفیه‌خانه طی جلسات متعدد هستیم.

امینی‌شاد اضافه کرد: در فاز نخست طرح، ساختار اصلی همراه با برآورد هزینه به شورای اسلامی شهر ارسال شد تا به تصویب شورای همراه و همدل و کمیته پسماند فرمانداری برسد.

وی تصریح کرد: در بحث خرید دستگاه زباله‌سوز طی مدت هشت ماه به جد پیگیر خرید دستگاه هستیم و از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان طی قراردادی با دانشگاه‌ها بهره خواهیم برد، بتوانیم نام رامسر را بیش از پیش پررنگ شود.

شهردار رامسر گفت: بحث ساماندهی زباله شهری زیبایی خاص خود را دارد، چراکه پس از به ثمر رساندن اولویت‌های پسماند، می‌توانیم در میان‌مدت تولید کود و برق داشته باشیم.

کد خبر 604481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.