معضلات میدان ۱۲ محرم شهرکرد پیگیری شود

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: نورپردازی اجرا شده در میدان ۱۲ محرم این شهر موثر نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد به منظور توسعه سایر شهرستان‌ها از شهرداران و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شهرسازی، معماری، عمران شوراهای اسلامی دعوت می‌کند تا در جلسات مشترک نسبت به تبادل نظرات و اطلاعات شرکت کنند تا موضوعات به طور همه‌جانبه پیگیری شود و به نتایج مؤثری دست یابیم.

وی افزود: پروژه میدان ۱۲ محرم شهرکرد طرح مصوب ندارد؛ در صدد هستیم تغییراتی در المان و نورپردازی ایجاد کنیم. از بین طرح‌های ارائه شده طرح برنده برای تغییر المان این میدان طرحی کارآمدی نبود، اما با این وجود پروژه آغاز شد، همچنین برآورد ریالی پروژه میدان ۱۲ محروم شهرکرد نیز اشتباه بوده است و در صدد هستیم تا تعدادی المان به این میدان اضافه شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد با تاکید بر اینکه بتن استفاده شده در میدان ۱۲ محرم قابلیت رنگ‌آمیزی ندارد، تصریح کرد: لازم است با اقداماتی مانند نورپردازی و اضافه کردن المان تغییری در ظاهر این میدان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه وعده‌هایی که در خصوص میدان ۱۲ محرم شهرکرد داده شده است، قابل پیگیری نیست، گفت: لازم است در جلسه‌ای کارشناسی به جزئیات طرح بپردازیم، نورپردازی اجرا شده در این میدان مؤثر نیست و باید در خصوص آن تجدید نظر شود.

کد خبر 604479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.