بازسازی مادی فرشادی با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر پروژه چهارباغ عباسی با اشاره به مرمت و بازسازی مادی فرشادی، گفت: اقداماتی همچون ۲۸۰ مترمربع سنگ مالون، مرمت کامل این مادی، بتن‌ریزی به میزان ۱۵۰ مترمکعب، سنگ‌فرش به مساحت یک‌هزار مترمربع و جمع‌آوری بتن‌های مازاد جهت آزادسازی ریشه درختان در این مادی با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در دوره ششم مدیریت شهری و به دستور شهردار اصفهان، کوچه‌های منتهی به چهارباغ عباسی مرمت و بازسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات مرمت و بازسازی کوچه‌های منتهی به گذر فرهنگی چهارباغ به همت منطقه یک شهرداری و سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری انجام می‌شود، ادامه داد: در سه‌ماه گذشته عملیات زیرسازی و خاک‌برداری مادی نیاصرم انجام شده است و تمام اقدامات لازم برای بازسازی این مادی انجام می‌شود.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی با اشاره به اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی برای مرمت و بازسازی مادی فرشادی، خاطرنشان کرد: اقداماتی همچون ۲۸۰ مترمربع سنگ مالون، مرمت کامل این مادی، بتن‌ریزی به میزان ۱۵۰ مترمکعب، سنگ‌فرش به مساحت یک‌هزار مترمربع و اصلاح بتن و جمع‌آوری بتن‌های مازاد جهت آزادسازی ریشه درختان در این مادی انجام می‌شود.

کد خبر 604462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.