گسیل امکانات وزارت دفاع برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

ستاد اربعین وزارت دفاع در پی دستور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مبنی بر به‌کارگیری ظرفیت‌های این وزارت‌خانه، فعالیت‌ها را برای خدمات‌رسانی به زائران در گذرگاه‌های مرزی کشور عراق چند برابر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ خواجه‌امیری، معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع در پی دستور وزیر دفاع با حضور میدانی در مناطق مرزی عراق و بررسی نیازمندی‌های زائران، بلافاصله با به‌کارگیری ظرفیت‌های سازمان‌های وزارت دفاع در بخش‌های مختلف کشور به‌ویژه استان‌های میزبان همچنین استان‌های معین، خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را تسریع کرد و افزایش داد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکنون با دایر کردن موکب‌های متعدد، توزیع اقلام مورد نیاز زائران همچون آب آشامیدنی، ایجاد سایه‌بان، اعزام وسایل ایاب و ذهاب و وسایل نقلیه به مرزهای کشور، خدمات‌رسانی به زائران حسینی را افزایش داده است که این روند خدمت‌رسانی با سرعت و وسعت بیشتری در حال انجام است.

گفتنی است با توجه به استقبال پرشور و کثرت مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، ستاد اربعین وزارت دفاع علاوه بر اعزام زمینی اقلام مورد نیاز زائران، ارسال اقلام پرمصرف و ضروری از طریق ناوگان هوایی با همکاری سازمان‌های نیروهای مسلح را چند برابر کرده است.

کد خبر 604452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.