تلاش شهرداری نائین برای بهره‌برداری از پروژه‌های شهری

شهردار نائین گفت: تلاش داریم تا با پیگیری مداوم، هرچه سریع‌تر پروژه‌هایی را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارد به بهره‌برداری برسانیم.

حسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بازدید میدانی نماینده شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و گردشگری شهرداری نائین به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرای پروژه‌ها، اظهار کرد: مسئولان در بازدید از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و گردشگری شهرداری نائین از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفتند.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل زیرسازی، کانیوگذاری، روکش آسفالت کوچه یخچال و کوچه ۲۰ خیابان عبرت محمدیه، ساخت زمین چمن جنب سالن ورزشی آزادی محمدیه، کف‌سازی و بدنه‌سازی بازارچه نو، مرمت و بازسازی هتل سنتی مشاهیر، ساماندهی ورودی آرامستان بهشت کبری و توسعه و بازسازی غسالخانه، احداث فاز نخست توسعه پارک بزرگ ملت نائین، اجرای عملیات سنگ فرش و مالون معاضدیه و عملیات جدول‌گذاری قطب کارگاهی است.

شهردار نائین با بیان اینکه آگاهی یافتن از روند پیشرفت طرح‌های عمرانی سطح شهر و نحوه اجرای پروژه‌ها یکی از اهداف این بازدیدهای میدانی بود، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری نائین وظیفه نظارت بر فعالیت‌های شهرداری و چگونگی اجرای طرح‌های عمرانی، احصای مسائل و مشکلات شهری و پیگیری مطالبات شهروندان را دارد.

شفیعی ایجاد رفاه، آسایش و آرامش شهروندان را وظیفه شورای اسلامی شهر و شهرداری دانست و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری نائین ضمن پشتیبانی از اقدامات تحول‌آفرین، تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با پیگیری مداوم هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارد، به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری نائین توزیع متوازن خدمات در تمام نقاط شهر است، گفت: تلاش داریم با ارائه خدمات مناسب در نقاط مختلف شهر رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

کد خبر 604429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.