۵۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اراک اضافه می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی به شهر اراک پیش‌بینی شده است که ۷۰ درصد از هزینه خرید این دستگاه‌ها از محل اعتبارات وزارت کشور تأمین خواهد شد و ۳۰ درصد باقی مانده را شهرداری پرداخت خواهد کرد.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با تلاش کارکنان سازمان اتوبوسرانی در اربعین حسینی برای خدمات‌رسانی به عزادارانی که قصد پیاده‌روی در مسیر امامزاده محمد عابد را دارند حدود ۶۰ دستگاه اتوبوس عمومی در سطح شهر پیش‌بینی شده است که این اتوبوس‌ها آماده ارائه خدمت شده است و در روز اربعین در سه نقطه از شهر به فعالیت خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: سرویس‌دهی این اتوبوس‌ها از صبح تا آخرین ساعات شب نسبت به جابه‌جایی مسافران از میدان سرداران، میدان شهدا و میدان امام (ره) تا میدان فراهان و همچنین مسیر برگشت خواهد بود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک افزود: با توجه به استقبال عزاداران حسینی از مراسم پیاده‌روی اربعین، شهرداری اراک تاکنون تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس در دو مرحله به مرز مهران فرستاده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی به شهر اراک پیش‌بینی شده است که ۷۰ درصد از هزینه خرید این دستگاه‌ها از محل اعتبارات وزارت کشور تأمین خواهد شد و ۳۰ درصد باقی مانده را شهرداری پرداخت خواهد کرد.

ساده‌وند ادامه داد: تاکنون هفت دستگاه از این اتوبوس‌ها خریداری شده است که به همراه ۳۰ دستگاه اتوبوسی که از قبل خریداری شده بود، از ابتدای مهرماه در سطح شهر به شهروندان سرویس‌دهی خواهد کرد.

کد خبر 604418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.