مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۰ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر ربودن و آزار یک جوان اوتیسمی، دفن جنازه مادر و برادر در سکوی سیمانی، پیدا شدن نوزاد رها شده در ساختمان نیمه کاره‌، ماجرای گروگان‌گیری رابین‌هودی و سقوط مرگبار زن جوان به سد طالقان را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه بیستم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران با ابراز نگرانی از ربوده شدن یک فرد بزرگسال دارای اوتیسم در روزهای اخیر، ابراز امیدواری کرد که نیروی انتظامی و دستگاه قضائی سریع‌تر به موضوع ورود کنند و فرد خاطی پیش از متواری‌شدن، شناسایی شود و به جزای عمل خود برسد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۱ با شکایت دختر جوانی آغاز شد. او در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند سال قبل پدرم بنا به دلایلی به کشور بلاروس مهاجرت کرد و من به تنهایی در ایران زندگی می‌کنم و فقط با مادربزرگم در ارتباط هستم. او سال‌ها است که با عمویم زندگی می‌کند، اما یک ماهی است که نه مادربزرگم را دیده‌ام نه موفق شدم با او تلفنی صحبت کنم و هربار هم که به خانه‌اش می‌روم کسی در را باز نمی‌کند و تلفن خانه‌اش را هم جواب نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید

یک نوزاد در زیرزمین یکی از ساختمان‌های درحال ساخت در نزدیکی بیمارستان شهید صدوقی یزد رها شده است.

بیشتر بخوانید

چندی قبل زنی به شعبه نهم بازپرسی دادسرای امور جنایی رفت و از مردی که مدت‌ها در همسایگی‌شان زندگی می‌کرد شکایت کرد. او به بازپرس عظیم سهرابی گفت او پسر خردسالش را ربوده است. این زن گفت: بعد از جدایی از شوهرم همراه پسر خردسالم و مادرم در یک خانه زندگی می‌کنیم. در طبقه بالای خانه ما مردی تنها زندگی می‌کرد که مدام با او دچار اختلاف و درگیری بودیم.

بیشتر بخوانید

تعدادی ماینر غیرمجاز در جریان بازرسی از یک کارگاه نجاری در قم کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از دو میلیون واحد انواع ارز در اجرای مرحله جدیدی از طرح مبارزه با دلالان ارزی خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید از شناسایی و دستگیری سارق به عنف یک دستگاه تاکسی و کشف خودرو مسروقه خبر داد.

بیشتر بخوانید

ماجرای این گروگانگیری عجیب، در یازدهم مردادماه رقم خورد. عصر آن روز مرد جوانی هراسان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و گفت که اعضای یک خانواده سه نفره در ساختمانی در آجودانیه گروگان گرفته شده‌اند. به دنبال این تماس، تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد زن و مردی سوار بر یک خودروی ۲۰۶ وارد پارکینگ ساختمان مورد نظر شده و با تهدید اسلحه سه نفر از ساکنان ساختمان را گروگان گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید

وقوع دو فقره حادثه رانندگی برای خودروهای حامل زائران اربعین حسینی در خوزستان در روز یکشنبه هفت نفر مصدوم برجا گذاشت.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از غرق‌شدن یک زن جوان در سد طالقان خبر داد.

بیشتر بخوانید

بر پایه این گزارش در پی اعلام خبری مبنی بر تردد افراد غیرمجاز در سطح حوزه نوار مرزی، بلافاصله تیمی به محل مورد نظر مراجعه کرده و قاچاقچیان پس از مشاهده مرزبانان اقدام به درگیری کردند و متأسفانه در این درگیری سرباز مرزبانی فراجا «پوریا سلیمی» مجروح و علی‌رغم تلاش کادر پزشکی نامبرده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 604416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.