تلاش برای ایجاد قطب گردشگری در اهواز

در بازدید شهردار اهواز و رئیس اداره عمران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانه هنرمندان اهواز بر ایجاد قطب گردشکری با محوریت خانه هنرمندان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز _یکشنبه بیستم شهریورماه_ به همراه رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از خانه هنرمندان اهواز، اظهار کرد: ساخت خانه هنرمندان سال‌ها چشم انتظاری هنرمندان اهوازی را در پی داشته است و با تلاش‌های صورت گرفته در آستانه بهره‌برداری از آن قرار داریم.

وی افزود: این مجموعه شامل سالن‌های سینمایی و و سالن‌هایی متناسب حوزه‌های مختلف فعالیت هنرمندان است و با تجهیز آن در اولین فرصت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اهواز ادامه داد: در کنار مجموعه خانه هنرمندان، مجموعه سالن‌های پلاک ویژه هنرمندان به صورت نیمه‌کاره و همچنین تالار آفتاب نیز فعالیت خود را ادامه می‌دهد، مجاورت این مجموعه‌ها با فضای سبز شهید سبحانی موقعیت ویژه ای را ایجاد کرده است که امیدواریم با پیوستگی فضای سبز و مجموعه فرهنگی هنرمندان یک قطب گردشگری در اهواز ایجاد کنیم.

بهره‌برداری از خانه هنرمندان تا دهه فجر

محمدرضا برکت، مدیر کل عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در پی بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تکالیفی در حوزه عمرانی ایجاد شد و در راستای افزایش سرانه فرهنگی استان خوزستان تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: در جلسه با شهردار اهواز مقرر گردید در قالب تفاهم نامه با ایجاد مجموعه فرهنگی و زیرساختی مناسب، سرانه فرهنگی اهواز را افزایش دهیم،

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: خانه هنرمندان اهواز یک سال پیش آماده شد، اما نیازمند تجهیزات است که با دستور وزیر فرهنگ حداکثر تا دهه فجر آماده استفاده شود.

وی تاکید کرد: این مجموعه یک مجموعه بسیار مناسب است که افتتاح و در اختیار هنرمندان قرار گرفتن آن موجب خوشحالی آنها خواهد شد، لذا امیدوارم باوجود تالار آفتاب و فضای سبز مجاور آن یک مجموعه با کیفیت ایجاد شود

کد خبر 604392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.