نیمکت‌نشینی عزت‌اللهی در وایله و حضور یک نیمه‌ای زاهدی در ترکیب پوشکاش

در شبی که بازی به سعید عزت‌اللهی نرسید و شهاب زاهدی یک نیمه برای تیم خود به میدان رفت، نتایج متفاوتی برای تیم‌های آنها رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار باشگاه‌های لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی برابر حریفان در هفته‌جاری به ترتیب انجام می‌شود؛ به‌دنبال آن امروز در لیگ‌های دانمارک و مجارستان، تیم‌های وایله‌کلوب و پوشکاش بازی‌های خود را برگزار کردند.

در هفته نهم لیگ دسته‌اول دانمارک، تیم فوتبال وایله‌کلوب متحمل شکست دو بر صفر مقابل وندسیسل شد؛ در این بازی سعید عزت‌اللهی فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود.

تیم فوتبال پوشکاش‌آکادمیا در چارچوب هفته هشتم لیگ مجارستان در بازی خارج از خانه در برابر زالائگراسزگی، موفق به برتری دو بر یک شد. شهاب زاهدی مهاجم پوشکاش از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و در بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفت و نتوانست تأثیری روی گل‌های تیمش بگذارد.

وایله بولدکلوب پس از تحمل دومین شکست فصل کماکان با هفت پیروزی و دو شکست با ۲۰ امتیاز در جایگاه نخست لیگ دسته‌اول دانمارک ایستاده است و تیم فوتبال پوشکاش‌آکادمیکا با سه پیروزی، چهار تساوی، یک شکست و ۱۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ مجارستان قرار دارد.

کد خبر 604387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.