۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
ارتقای درجه شهرداری بجنورد به ۱۱

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ ارتقای درجه جدید ۲۱ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه‌ها، درجه شهرداری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی به ۱۱ ارتقا یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی زینی‌وند اظهار کرد: درجات شهرداری‌های اردکان در استان یزد و بانه در کردستان به ۹، پاوه در استان کرمانشاه و قیدار در استان زنجان به هشت و دیر در استان بوشهر و قیر در استان فارس به هفت ارتقا یافت.

وی افزود: درجه شهرداری‌های بنک در استان بوشهر، خان ببین در استان گلستان و کیان در استان چهارمحال و بختیاری به شش ارتقا یافت.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطرنشان کرد: درجه شهرداری‌های امامزاده عبدالله در استان مازندران، بفروئیه در استان یزد، پردنجان در استان چهارمحال و بختیاری، دلوار در استان بوشهر و کشکسرای در استان آذربایجان شرقی به پنج ارتقا یافت.

زینی‌وند اضافه کرد: درجه شهرداری‌های آبژدان در استان خوزستان، خضر آباد در استان یزد، فرح آباد در استان مازندران و نافچ در استان چهارمحال و بختیاری نیز به چهار و شهرداری‌های آسارا در استان البرز و بازفت در استان چهارمحال و بختیاری به سه ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقا درجه خود را بعد از تأیید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند، تصریح کرد: ابلاغ درجه‌های جدید از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام شد.

کد خبر 604378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.