آمادگی کمپینگ‌های قم برای اسکان زائران اربعین

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آمادگی کمپینگ‌های پنج‌گانه این شهر برای اسکان زائران و مسافران خبر داد و گفت: کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر از شانزدهم شهریورماه تا بعد از روز اربعین آماده اسکان مسافران و زائران است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به ورود مسافران و زائران به شهر قم، اظهار کرد: شهر برای پذیرایی زائران و مسافران کربلا که از شهر قم عبور می‌کنند، آماده شده است و تلاش می‌کنیم خدمات مطلوبی را به آن‌ها ارائه دهیم.

وی از آمادگی کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم برای اسکان زائران و مسافران خبر داد و افزود: کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر از روز چهارشنبه شانزدهم شهریورماه تا بعد از روز اربعین آماده اسکان مسافران و زائران است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به مکان جغرافیایی بوستان‌ها و کمپینگ‌های پنج‌گانه، گفت: بوستان‌های مهدی (عج) در منطقه یک، امام رضا (ع) در منطقه دو، فدک در منطقه سه، نیاز و نیایش در منطقه پنج و غدیر در منطقه هشت آماده پذیرایی و اسکان مسافران و زائران است.

وی گفت: از جمله امکانات بوستان‌ها وجود سرویس بهداشتی، حمام، نمازخانه و سکوهای نشیمن است که زائران می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

جوادیان همچنین به حفظ و رعایت ایمنی بوستان‌ها تأکید کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان آتش‌نشانی و اداره کل مدیریت و رفع تخلفات شهری شهرداری قم برای حفظ ایمنی بوستان‌ها انجام‌شده است و اکیپ‌های آتش‌نشانی در بوستان‌ها مستقر خواهند بود.

کد خبر 604343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.