حمایت از مسی در میان انتقادات از ستاره‌های PSG

شرف حکیمی اعتراف کرد در موقعیتی نیست که تصمیم‌گیری لیونل مسی را زیر سوال ببرد، در حالی که صحبت‌ها درباره نبود کار تیمی در پاری سن ژرمن ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اشرف حکیمی اعتراف کرد که در موقعیتی نیست که تصمیم‌گیری لیونل مسی را زیر سوال ببرد، در حالی که صحبت‌ها درباره عدم کار تیمی در پاری سن ژرمن ادامه دارد.

بازیکنان هجومی پاری سن ژرمن، به ویژه کیلیان امباپه، به‌تازگی به دلیل نبود انسجام، مورد انتقاد قرار گرفته‌اند؛ اگرچه، در مصاحبه‌های خود، آنها مشتاق بودند تکرار کنند که تیم همیشه در خصوص هر تصمیمی که داخل زمین گرفته می‌شود، متحد است.

حکیمی پس از پیروزی ۱-۰ پاری سن ژرمن مقابل برست، گفت: وقتی من پاس می‌دهم و لئو [لیونل مسی] آن را نمی‌دهد، به این دلیل است که او دیده است که بازیکن دیگری وجود دارد که می‌تواند به او پاس بدهد. «این مشکلی نیست. در حین بازی در یک صحنه، او به نیمار پاس داد، ولی مهم این است که ما سه امتیاز را گرفتیم.»

پاسی که حکیمی به آن اشاره کرد، پاسی است که در نهایت پی اس جی را به گل رساند، مسی نیمار را انتخاب کرد و مرد برزیلی اشتباهی نکرد و با زدن یک گل دیگر، روند درخشان خود را ادامه داد.

اگر پاری سن ژرمن بخواهد لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند، باید مشکلات احتمالی در رختکن را برطرف کند. کریستف گالتیه مردی است که وظیفه دارد بهترین‌ها بازی‌ها را از تیم پر ستاره در پایتخت فرانسه بگیرد موفقیت او، با کسب جام‌ها تعیین خواهد شد.

کد خبر 604340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.