چه کسانی بیشترین سود را از وفقه این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس بردند؟

به دنبال مرگ ملکه الیزابت دوم، تمام رقابت‌های فوتبال در سراسر بریتانیا این هفته به تعویق افتاد و بسیاری از بازیکنان تحت تاثیر این تصمیم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به دنبال مرگ ملکه الیزابت دوم، تمام رقابت‌های فوتبال در سراسر بریتانیا این هفته به تعویق افتاد و بسیاری از بازیکنان تحت تأثیر این تصمیم قرار گرفتند.

پس از مرگ ملکه الیزابت دوم، تمام مسابقات فوتبال در انگلیس در این هفته به نشانه احترام، به تعویق افتاد.

از سوی دولت، به مقامات ورزش این امکان داده شد که در مورد بازی کردن یا نکردن، به صورت شخصی تصمیم بگیرند و اتحادیه فوتبال، لیگ برتر و لیگ یک فوتبال انگلیس روز جمعه تأیید کردند که تمام مسابقات تعطیل خواهد شد.

در حالی که بسیاری، این تصمیم را زیر سوال بردند، شکی نیست که این تصمیم بر روی بسیاری از بازیکنان و مربیان باشگاه‌ها تأثیر منفی خواهد داشت؛ صرف نظر از شرایط، بعضی از تیم‌ها می‌توانند از این وقفه سود ببرند، اما برای دیگران این یک وقفه ناگوار خواهد بود.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به کسانی که بیشتر تحت تأثیر این تعطیلی قرار گرفته‌اند:

چه کسانی بیشترین سود را از وفقه این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس بردند؟

گراهام پاتر

پاتر که در روز پنجشنبه رسماً به عنوان سرمربی جدید چلسی منصوب شد، مطمئناً مشتاق بود تا کار جدید خود را با دربی لندن مقابل فولام شروع کند.

با این حال، چند روز اضافی حضور در زمین تمرین، احتمالاً به او کمک می‌کند تا در نقش جدیدش جا بیفتد، تیم جدیدش را بشناسد و ایده‌های تازه‌ای را به تیمی بدهد که سه بازی از پنج بازی اخیر خود را باخته است.

پاتر اکنون کار خود را در برابر ردبول سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد کرد، در بازی‌ای که چلسی پس از باخت عجیب در بازی اول خود مقابل دینامو زاگرب، به پیروزی در آن نیاز دارد.

بسته به اینکه بازی‌های آخر هفته آینده برگزار می‌شود یا نه، اولین بازی او در لیگ برتر می‌تواند اکنون در استمفوردبریج و یک جدال بزرگ با لیورپول باشد، بنابراین آماده سازی اضافی برای یک رقابت هیجان انگیز، مفید خواهد بود.

چه کسانی بیشترین سود را از وفقه این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس بردند؟

توپچی‌ها

در حالی که این مکث می‌تواند به بازیابی فرم چلسی کمک کند، در مورد آرسنال که شروع درخشانی در فصل داشته است، عکس این موضوع صادق است.

شکست آخر هفته گذشته مقابل منچستریونایتد یک باخت بد بود، اما نکات مثبت زیادی در نحوه بازی تیم میکل آرتتا در اولدترافورد وجود داشت و آنها می‌خواهند در اولین بازی پس از این وقفه کوتاه، به لیگ برتر بازگردند تا آن شکست را جبران کنند.

آنها یکشنبه میهمان اورتون بود و اتفاقاً زمان خوبی نیز بود، زیرا تافی ها از ابتدای فصل، هنوز پیروز نشده‌اند و احتمالاً چندین بازیکن کلیدی از جمله دروازه بان خود جردن پیکفورد و مهاجمشان دومینیک کالورت-لوین برای این جدال غایب بودند و از آنجایی که نزدیکترین رقبای آنها، منچسترسیتی و تاتنهام در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌رفتند، این فرصت خوبی بود تا برتری خود را بر هر دو رقیب افزایش دهند.

چه کسانی بیشترین سود را از وفقه این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس بردند؟

یورگن کلوپ

با بحران مصدومیت و مشکلات دفاعی، تعطیلات این هفته ممکن است به لیورپول پس از شروع بدِ فصل کمک کند.

لیست مصدومیت‌های لیورپول یکی از طولانی‌ترین لیست‌ها بین تیم‌های لیگ برتری است، اما کلوپ حداقل در روزهای اخیر از بازگشت تیاگو آلکانترا و دیگو ژوتا به ترکیب تیمش خوشحال شد و می‌تواند به آنها زمان اضافی بدهد تا کاملاً آماده شوند تا به زودی مسابقات را آغاز کنند.

مهمتر از همه، خط دفاعی است که چهار گل در مقابل ناپولی دریافت کرد، ویرجیل فن دایک، ترنت الکساندر-آرنولد، اندی رابرتسون و جو گومز در فرم نگران کننده‌ای بودند.

کلوپ در روز افتتاحیه فصل "نگرش" بازیکنانش را زیر سوال برد و ممکن است از این تعطیلات غیرمنتظره برای کمک احیا شدن دوباره تیمش استفاده کند.

چه کسانی بیشترین سود را از وفقه این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس بردند؟

برایتون

با توجه به خروج پاتر و با این وقفه، ممکن است برایتون زمان بیشتری برای یافتن جایگزین داشته باشد.

تیم مربیگری موقت، شامل آدام لالانا، هافبک باتجربه، قرار بود هدایت تیم در سفر به بورنموث را بر عهده بگیرد.

بازی آخر هفته آینده مقابل کریستال پالاس قبلاً به دلیل اعتصاب راه آهن به تعویق افتاده است، به این معنی که برایتون تا بعد از تعطیلات ملی فرصت دارند تا قبل از بازی بعدی خود استراحت کنند.چه کسانی بیشترین سود را از وفقه این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس بردند؟

حریفان اروپایی باشگاه‌های انگلیسی

در اواسط هفته، برخی از بازی‌های پرشور اروپایی با باشگاه‌های انگلیسی برگزار می‌شود، از جمله جدال منچسترسیتی با بوروسیا دورتموند و آژاکس که در آن فیلد باید به مصاف لیورپول برود.

اما در حالی که تیم‌های سراسر قاره، این هفته به بازی‌های خود ادامه داده‌اند، تیم‌های لیگ برتر توانسته‌اند استراحت کنند و بنابراین می‌توانند در شروع بازی‌ها بسیار خطرناک‌تر باشند.

این احتمال وجود دارد که باشگاه‌های لیگ برتر کمی ریتم و هماهنگی خود را از دست بدهند، اما با توجه به ماهیت دیوانه کننده تقویم فوتبال، چند روز ریکاوری اضافی احتمالاً یک مزیت بزرگ برای تیم‌های انگلیسی خواهد بود.

چه کسانی بیشترین سود را از وفقه این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس بردند؟

طرفداران برایتون و کریستال پالاس

در حالی که برایتون ممکن است خوشحال باشد که زمان بیشتری برای مشخص کردن کادر مربیگری خود دارد، هواداران با فاصله طولانی بدون فوتبال، روبرو هستند.

دربی بین دو تیم برایتون و پالاس که قرار بود در ۱۷ سپتامبر برگزار شود، اوایل هفته به دلیل برنامه ریزی برای اعتصاب راه آهن به تعویق افتاد.

با توجه به اینکه هیچیک از طرفین در اروپا بازی نمی‌کنند و یک وقفه بخاطر بازی‌های ملی درحال حاضر وجود دارد، دو تیم اکنون باید تا اول اکتبر برای بازی‌های بعدی خود در لیگ برتر منتظر بمانند.

این بدان معناست که هواداران نزدیک به یک ماه نمی‌توانند عملکرد تیم خود را ببینند، و این با یک وقفه شش هفته‌ای برای جام جهانی است که در اواخر سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

چه کسانی بیشترین سود را از وفقه این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس بردند؟

گری اونیل

دو هفته پس از اخراج اسکات پارکر از بورنموث، آنها همچنان باید یک سرمربی دائمی منصوب کنند.

اونیل که به طور موقت سرمربی بوده و آنها را به چهار امتیاز از دو بازی اخیر خود رسانده است، که شامل یک تساوی بدون گل در خانه وولوز و یک پیروزی ۳-۲ خیره کننده در ناتینگهام فارست است.

پس از تحقیر ۹-۰ در مقابل لیورپول، این یک چرخش قابل توجه است و می‌تواند منجر به مد نظر گرفتن این مرد ۳۹ ساله برای انتصاب دائمی برای این پست شود.

یک بازی خانگی با تیم برایتون در آشفتگی مدیریتی می‌توانست به او این فرصت را بدهد که خود را بیشتر ثابت کند، اما اکنون آنها باید برای یک سفر طولانی آماده شوند تا به نیوکاسل بروند.

چه کسانی بیشترین سود را از وفقه این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس بردند؟

ورزش‌های دیگر

در حالی که پس از مرگ ملکه، سران فوتبال به سرعت تمام مسابقات را لغو کردند، سایر ورزش‌ها تصمیم گرفتند که از این رویه پیروی نکنند.

از جمله این ورزش‌ها، کریکت بود، با مسابقه آزمایشی بین انگلیس و آفریقای جنوبی که توانست ادای احترامی جالب و احساسی به ملکه انگلیس داشته باشد.

ورزش مورد علاقه ملکه، مسابقه اسب دوانی، و رویدادهای مهم در گلف، اتحادیه راگبی و لیگ راگبی نیز ادامه یافت.

تصمیم برای به تعویق انداختن رقابت‌ها، یک گل به خودی بزرگ به فوتبال بود، در حالی که تصمیم برای لغو مسابقات کودکان و پایه با سردرگمی کامل مواجه شد.

کد خبر 604337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.