خدمات متمایزی برای زائران اربعین داشته باشید

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: انتظار می‌رود در دوره تحولی این سازمان، خدمات متمایزی برای زائران اربعین داشته باشید.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی اسلام‌پناه، در جلسه‌ای مجازی با مدیران کل استاندارد استان‌های معین و پشتیبان مرزی در خصوص حماسه عظیم اربعین حسینی اظهار کرد: تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استقبال از این هیئت جهانی، باید بتوانند خدماتی استاندارد و ایمن، ناظر بر سلامت زائران و حماسه‌سازان جهانی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات سازمان ملی استاندارد در برپایی موکب استاندارد، حضور خادمان افتخاری، احسان و اکرام زائران و مساعدت با همکارانی که توفیق شرکت در این حماسه مردمی دارند، خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات مناسب در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نداشته باشید.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه بعضاً نبودِ زیرساخت مناسب در کشور دوست و برادر «عراق» مشکلاتی را برای زائران به همراه داشته است، افزود: باید اقدامات مناسبی در داخل مرزهای کشور انجام شود تا زائران با کمترین مشکل در این حماسه مردمی شرکت کنند.

اسلام‌پناه از تلاش مدیران کل استاندارد استان‌های معین و پشتیبان در جریان این حماسه عظیم قدردانی و اظهار امیدواری کرد: در سال‌های آینده ستاد اربعین سازمان ملی استاندارد ایران به ستاد مرکزی اربعین کشور ملحق شود تا بتواند در این راه، مؤثرتر قدم بردارد.

کد خبر 604289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.