لزوم یکپارچگی مجموعه شهرداری در حوزه‌های مالی

سرپرست شهرداری رشت لزوم یکپارچگی، انسجام و تبادل نظر مجموعه شهرداری در حوزه‌های مالی و حسابداری را خواستار شد و گفت: از حوزه‌های مالی و درآمدی شهرداری رشت انتظار داریم برای به ثمر رساندن پروژه‌های مهم شهری تلاش کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رشت، سیدمجتبی خدمت‌بین‌دانا در جلسه بررسی و تبادل نظر در خصوص فرایندهای مالی و گزارش سازمان‌ها و مناطق شهرداری اظهار کرد: روش انجام حسابرسی و تدوین برخی اسنادی که در این زمینه تهیه می‌شود از جمله دغدغه‌های مهم شهرداری به شمار می‌رود.

وی یکپارچگی، تقویت هماهنگی و تبادل نظر مجموعه شهرداری در حوزه‌های مالی و حسابداری را خواستار شد و افزود: ارتباط با سیستم‌های نظارتی در داخل و خارج از مجموعه شهرداری، منافع بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست شهرداری رشت برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای مجموعه مالی و حسابرسی شهرداری و انتخاب مدرسان مجرب برای آن را نیز به عنوان یک پیشنهاد مطرح کرد و گفت: در راستای کاهش تبعات حوزه مالی و حسابرسی باید دست به دست یکدیگر دهیم تا این سیستم منسجم شود.

وی تلاش حوزه‌های مالی و درآمدی شهرداری رشت برای به ثمر رساندن پروژه‌های مهم شهری را نیز خواستار شد و اضافه کرد: پرورش نیروهای متخصص در بخش مالی و حسابرسی و تقویت نیروی انسانی از جمله نیازهای ضروری این مجموعه محسوب می‌شود.

کد خبر 604284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.