در رعایت قوانین ساخت‌وساز مصمم هستیم

رئیس اداره هماهنگی کنترل و نظارت بر ساخت‌وساز شهرداری ساری گفت: در رعایت قوانین ساخت‌وساز، حفظ جان شهروندان و رعایت حقوق شهروندی مصمم هستیم. رعایت قانون و توجه به آیین‌نامه‌های ساخت‌وساز از الزامات کار کسانی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری ساری، جبیر طالبی اظهار کرد: کارگروهی متشکل از سازمان آتش‌نشانی، اداره کل نظارت شهرداری، سازمان نظام مهندسی، راه و شهرسازی و اداره کار بر روند ساخت‌وساز در سطح شهر ساری نظارت دارند و روز گذشته اعضای این کارگروه از برخی ساختمان‌ها بازدید کردند.

وی با بیان اینکه ایمنی ساختمان‌ها و نظارت بر ساختمان‌های در حال اجرا، نکات ایمنی و سازه‌ای و ایمنی کارگران از جمله مواردی است که در بازدیدهای سرزده از ساختمان‌ها مورد توجه قرار می‌دهیم، افزود: در بازدید اخیر پس از مراجعه به چند ساختمان، ضروریات لازم در کارگاه‌های ساختمانی مطرح شد و برخی از مدیران ساختمان و ناظران که مشکلاتی در کارگاه‌های ساختمانی داشتند متعهد شدند در بازیدی‌های بعدی، نکات گفته شده را رعایت کنند.

رئیس اداره هماهنگی کنترل و نظارت بر ساخت‌وساز شهرداری ساری خاطرنشان کرد: برای یک ساختمان که هم از نظر نظام مهندسی و هم از نظر شهرداری، دارای تخلفات زیادی بود حکم تعطیلی کارگاه صادر شد تا پس از رفع اشکالات و تأیید کارگروه، مجدد آغاز به کار کنند.

طالبی با بیان اینکه در رعایت قوانین ساخت‌وساز، حفظ جان شهروندان و رعایت حقوق شهروندی مصمم هستیم، گفت: رعایت قانون و توجه به آئین‌نامه‌های ساخت‌وساز از الزامات کاری کسانی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند.

کد خبر 604280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.