سلاح مخفی توپچی‌ها برای کشتن رقیبان

هواداران آرسنال مدت زیادی منتظر بودند تا فابیو ویرا، خرید تابستانی ۳۰ میلیون پوندی پورتو را در ترکیب تیم خود ببینند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، خرید تابستانی ۳۰ میلیون پوندی توپچی‌های لندن از پورتو، نخستین بازی خود را برای این تیم در شب پیروزی مقابل اف‌سی زوریخ در لیگ اروپا انجام و نشان داد که می‌تواند سلاح مخفی آرتتا در فصل جدید باشد.

هواداران آرسنال مدت زیادی منتظر بودند تا «فابیو ویرا» خرید تابستانی ۳۰ میلیون پوندی پورتو را در ترکیب تیم خود ببینند، اما شکیبایی آن‌ها در عصر پنجشنبه به ثمر نشست و بالاخره این بازیکن از ابتدا در ترکیب آرسنال قرار گرفت. در نهایت قرمزهای لندن موفق شدند با نتیجه دو بر یک از سد نماینده سوئیس عبور کنند و اولین پیروزی لیگ اروپا را جشن بگیرند.

وی در طول ۶۹ دقیقه حضورش در زمین عملکرد چشم‌نوازی داشت. این بازیکن ۲۲ ساله نشان داد که می‌تواند تأثیر زیادی در آرسنال این فصل داشته باشد.

میکل آرتتا قبل از بازی گفت: امیدوارم در چند هفته آینده بازی‌های بیشتری از وی را ببینید، مطمئن هستم که از عملکردش لذت خواهید برد.

اولین بازی ستاره جدید آرسنال به خوبی نشان داد که حق با آرتتا بوده است. این بازیکن جوان پرتغالی در حرکات با توپ استثنایی به نظر می‌رسید و پاس‌های خلاقانه‌ای را به هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. بهترین لحظه او در اولین مسابقه‌اش بدون شک با گل نیمه اول مارکینیوش رقم خورد و او توانست در به ثمر رسیدن یکی از گل‌های تیمش اثری قابل توجه داشته باشد.

سرمربی توپچی‌ها در رابطه با دلیل جذب وی اظهار کرد: به دنبال بازیکنی بودیم که بتواند در سه پست در خط جلو و در پست هافبک تهاجمی بازی کند و وقتی فابیو را دیدم، واقعاً از عملکرد او خوشم آمد. بلافاصله متقاعد شدم او بازیکنی است که می‌تواند به ما کمک کند تا به سطح بالاتری دست پیدا کنیم.

هنوز روزهای اول وی را در آرسنال است و او مطمئناً راه زیادی در پیش دارد تا همه را متقاعد کند که ۳۰ میلیون پوند به خوبی برای او خرج شده است. با این حال نشانه‌های اولیه امیدوارکننده هستند و اگر همه چیز مانند اولین بازی او برای تیمش باشد، مطمئناً آرتتا از خرید این بازیکن پرتغالی شادمان خواهد بود.

کد خبر 604273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.