مقابله با فساد در شهرداری دغدغه شورای ششم تهران

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مجموعه حقوقی شهرداری اتفاقاتی از جنس نااهلی و فساد رخ داده است که توسط حراست شهرداری با اقدام شاکیان پرونده پیگیری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی امروز _ یکشنبه بیستم شهریورماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه در جلسه گذشته مهدی اقراریان تذکری داد که بعد از بررسی متوجه شدم که این تذکر درست است، اظهار کرد: در مجموعه حقوقی شهرداری اتفاقاتی از جنس نااهلی و فساد رخ داده است که توسط حراست شهرداری با اقدام شاکیان پرونده پیگیری شده است.

وی با اشاره اینکه شنیده‌ام این موضوع در اداره دیگر تکرار شده است، ادامه داد: شهرداری باید در این خصوص روشنگری کند و بگوید که خبرهایی که در گوشه کنار می‌شنویم صحت دارد یا خیر؟، اما امیدواریم اخبار کذب باشد.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این خصوص بیان چند نکته لازم است، لذا باید در پرونده قبلی شهرداری از گزارشگران فساد تقدیر کند و آنها را مورد صیانت قرار دهد و همچنین لازم است بررسی‌های دقیقی انجام شود تا افرادی که به طور احتمالی بر اساس زد و بند پست گرفته‌ان د، شناسایی و عزل شوند و با خاطیان به گونه‌ای رفتار شود که درس عبرتی برای دیگران باشد.

وی تصریح کرد: از مدیر حراست شهرداری تشکر می‌کنم و اگر ظلمی شده در اسرع وقت جبران شود، اما شهرداری گزارش دقیقی باید در این خصوص به شورای اسلامی شهر دهد و همچنین برنامه خود را جهت پیشگیری و جلوگیری از چنین رخدادهایی به ارائه دهد، چرا که انتصابات باید بر اساس فرایند باشد و این گونه اتفاقات قلب تمام افراد را به درد می‌آورد.

کد خبر 604250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.