شهرداری پیگیر تبدیل وضعیت ایثارگران است

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران در حال پیگیری است، گفت: ۱۲ پرونده کارکنان پیمانی با سابقه بیش از هشت سال جهت تغییر وضعیت از آزمایشی به رسمی در حال انجام و به گزینش استانداری ارجاع داده شده است.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تبدیل وضعیت کارکنان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۶ نیروی شرکتی که دارای مدرک دانشگاهی بودند به قرارداد کار معین تبدیل شدند.

وی افزود: شهرداری در راستای اجرای قانون تغییر وضعیت ایثارگران، تاکنون ۸۵ پرونده به دفتر امور شهری و گزینش ارجاع داده است که احکام ۲۲ نفر به رسمی قطعی صادر و ۶۳ نیروی دیگر در مرحله گزینش هستند.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: ۱۲ پرونده کارکنان پیمانی با سابقه بیش از هشت سال جهت تغییر وضعیت از آزمایشی به رسمی در حال انجام و به گزینش استانداری ارجاع داده شده است.

نجفی با تاکید بر لزوم مناسب‌سازی فضاهای عمومی برای معلولان، تصریح کرد: بحث مناسب‌سازی فضاهای عمومی را نه تنها برای سالمندان بلکه برای تمام گروه‌های سنی، معلولان و همه شهروندانی که به هر دلیل مشکلات حرکتی دارند، پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: در نظر داریم تمام پارک‌ها و فضاهای عمومی را مناسب‌سازی کنیم تا سالمندان، معلولان و افرادی که به هر دلیل دچار مشکلات جسمی هستند، به راحتی در سطح شهر تردد کنند.

کد خبر 604239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.