شورای شهر تهران دخالتی در عزل و نصب نیروهای شهرداری ندارد

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای انتخاب شهردار، نظرات خود را به شهردار و معاونان وی با توجه به ظرفیت درونی شهرداری اعلام کرد، اما هیچ‌ گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _یکشنبه بیستم شهریورماه_ در جریان برگزاری نودویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: از نیروهایی که در مرزها به زائران خدمات‌رسانی و از شهردار تهران در راستای راه‌اندازی شنبه‌های امید و افتخار تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به انتصابات اخیر در مدیریت شهری، ادامه داد: این تغییرات در سال دوم امری جاری و ساری است و شورای اسلامی شهر تهران نیز از ابتدای انتخاب شهردار با توجه به ظرفیت‌های درونی نظرات خود را به شهردار و معاونان وی اعلام کرد، اما هیچ گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در برخی انتصابات دقت و وسواس لازم وجود دارد، گفت: از جمله بخش‌هایی که نیاز به دقت دارد شرکت بهره‌برداری مترو است، به ویژه که در آستانه بازگشایی مدارس تغییر این مدیریت انجام شده و سرپرست جدید در بدو ورود، برخی معاونان را بدون رعایت ملاحظات عزل کرده و به افراد جدید مسئولیت داده است که این موضوع به هدر رفت پول شهروندان و انگیزه کارکنان منجر خواهد شد.

وی افزود: فراموش نکنیم که هر هدف ارزشمندی با استفاده از نیروهای خدوم شهرداری میسر خواهد شد، لذا از شهردار تهران تقاضا می‌کنیم که بدون مشورت و شناخت از انتصاب مدیران خودداری و چرایی عزل برخی مدیران اعلام شود.

کد خبر 604237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.