رضاییان‌ دوباره رنگ پیراهن تیم ملی را دید

رامین رضاییان، مدافع راست باشگاه سپاهان پس از دو سال‌ دوری از تیم‌ ملی، بار دیگر به جمع یوزهای ایرانی اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رامین رضائیان مدافع راست کنونی باشگاه سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم در کارنامه دارد از جمله بازیکنانی است که به نظر می‌رسد کی‌روش اعتقاد زیادی به سبک بازی او دارد. رضائیان برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۵ به اردوی تیم ملی دعوت شد.

این بازیکن که‌توانایی بازی در پست وینگر راست را هم دارد با نظر کادر فنی تیم ملی گاهاً در پست مدافع میانی هم استفاده می‌شد و همین موضوع سبب شده بود تا هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی توجه کادر تیم ملی را به خودش جلب کند. رامین رضائیان در سال ۲۰۱۵ مجموعاً هفت بازی برای تیم ملی ایران انجام داد که حاصل آن یک گل در مقابل گوام هند بود در سال ۲۰۱۶ این مدافع موفق شد در ۹ بازی ملی یک گل به ثمر برساند تا دومین گل خودش در تورنمنت‌های ملی را در مقابل مالزی به ثبت برساند.

مدافع خوش تکنیک تیم ملی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ باز هم پای ثابت لیست‌های کارلوس کی‌روش به شمار می‌رفت و با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ فرصت بازی در خارج از ایران را برای خودش فراهم کرد اما به دلیل ایجاد حواشی زیاد به دلایل فنی و غیر فنی از سال ۲۰۲۰ تاکنون فرصت بازی برای تیم ملی را از دست داد.

پس از بازگشت وی به لیگ برتر ایران و حضور موفق در پرسپولیس و سپاهان و بازگشت دوباره کی‌روش به نیمکت تیم ملی، نام این بازیکن در اولین لیست سرمربی پرتغالی قرار گرفت تا پس از جدایی دوساله از تیم ملی بار دیگر رنگ پیراهن یوزها را ببیند.

کد خبر 604222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.