خدمت‌رسانی شهرداری تهران به زائران اربعین

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: وضعیت در مرزها مناسب است و شهرداری تهران به اندازه اعتبارات خود هزینه می‌کند و به زائران خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه بیستم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به احتمال تعطیلی جلسه سه‌شنبه شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: با توجه به اینکه ممکن است، برخی اعضای شورای اسلامی شهر عازم کشور عراق شوند، امروز بر اساس رأی‌گیری احتمال تعطیلی شورای اسلامی شهر وجود دارد.

وی با اشاره به شلوغی، ازدحام و ارائه خدمات در مرزها، ادامه داد: وضعیت در مرزها مناسب است و شهرداری تهران به اندازه اعتبارات خود هزینه می‌کند و به زائران خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص سالروز شهادت آیت‌الله سیدمحمود طالقانی، گفت: وی شخصیتی بزرگ و یکی از روحانیون مبارز و ابوذر زمان بود که سال‌های سال از عمر خود را در زندان‌های طاغوت گذراند.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدنی، افزود: این روحانی عالی‌قدر در نماز جمعه و حین اقامه نماز توسط منافقان به شهادت رسید.

چمران در خصوص روز سینما، تصریح کرد: وضعیت سینمای ما مشخص است و معتقد هستیم که از مسیر سینما می‌توان بسیاری از مسائل به ویژه انقلاب را به نسل امروز و آینده بازگو و مسائل را ماندگار کرد و جامعه را ارتقا داد.

کد خبر 604183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.